یارمحمدی: قرآن، عترت و نماز سه منشور نورانی دین مبین اسلام است

تهران (پانا) - فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 تهران، با اشاره به فرا رسیدن هفته ی قرآن، عترت و نماز بر ارج نهادن به تلاش تمام کسانیکه در راه آشنایی و انس افراد جامعه با این سه منشور نورانی تلاش می کنند، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
یارمحمدی: قرآن، عترت و نماز سه منشور نورانی دین مبین اسلام است

فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 تهران، درگفتگویی دوستانه با خبرگزاری پانا با اشاره به فرا رسیدن هفته ی قرآن، عترت و نماز گفت: اگر چه تمام هفته های سال هفته ی قرآن، عترت و نماز است، اما به جهت ارج نهادن به تلاش تمام کسانیکه در راه آشنایی و انس افراد جامعه با این سه منشور نورانی تلاش می کنند، از 23 تا 30 آذر ماه بنام این هفته گذاشته شده است. از آنجاییکه انس با قرآن بعنوان دستورالعمل زندگی است، سه منشور مبارک و نورانی قرآن، عترت ونماز راهنمایان بی چون وچرای زندگی ما هستند و از اهمیت خاصی برخوردارهستند.
وی افزود: همزمان با این هفته، مسابقات قرآنی فرهنگیان و دانش آموزان در سطح منطقه در حال انجام است. اگر چه شرایط کنونی و بیماری کرونا کیفیت برگزاری این مسابقات را تحت تاثیر قرار داده، اما تمام تلاش همکاران مادر منطقه و همجنین مدارس برآن است تا زمینه ی شرکت افراد مستعد و علاقمند را فراهم نمایند.
لازم به ذکر است همزمان با بزرگداشت هفته ی قرآن، عترت و نمازبرنامه های مختلفی در سطح منطقه در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار