مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی :

حمایت بورسیه‌ای کمیته امداد خراسان شمالی از دانش آموزان کنکوری نیازمند

بجنورد (پانا) - مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های تحصیلی این نهاد از دانش آموزان محروم گفت تمامی دانش آموزان پشت کنکور این نهاد بورسیه تحصیلی قلم چی شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت بورسیه‌ای کمیته امداد خراسان شمالی از دانش آموزان کنکوری نیازمند

مجید الهی راد در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان شمار دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد این استان را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: علاوه بر این ۵ هزار و ۶۷۰ نفر از ایتام و محسنین نیز تحت حمایت هستند که سالیانه از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند‌می شوند.

وی بابیان اینکه امسال بیش از ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر بین این دانش آموزان توزیع‌شده است، افزود: برای این فرزندان در حوزه تعلیم و تربیت نیز کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸ نفر از دانش آموزان این نهاد طی امسال حائز رتبه زیر هزار در کنکور سراسری شدند تصریح کرد: امسال تمامی دانش آموزان پشت‌کنکوری در آزمون‌های قلم چی ثبت‌نام‌شده‌اند تا زمینه شکوفایی استعدادهای آن‌ها فراهم شود و همچنین مقاطع پایین‌تر نیز در برنامه‌های کانون قلم چی در حال بورسیه شدن هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به دغدغه‌های کمیته امداد در فراهم‌سازی زمینه آموزش مجازی و ابزارهای آن اشاره و اظهار کرد: در این بخش هم‌اکنون تبلت هایی متناسب با شرایط دانش آموزی در جهت کاهش آسیب های احتمالی پیش بینی شده و در حال توزیع است.

الهی راد یاد آور شد: این تبلت ها با مشارکت خیران و هم‌افزایی کمیته امداد کشور هفتگی به استان ارسال و بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وی همچنین از مرکز نیکوکاری شهدای دانش‌آموز مستقر در کمیته امداد به‌عنوان فرصتی در کمک‌رسانی به دانش آموزان نیازمند نام برد و گفت: این مرکز زمینه هدایت کمک‌های اولیا و مربیان و مجموعه فرهنگی آموزش‌وپرورش را فراهم می‌کند.

خبرنگار : دلاور آوازه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار