رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه:

مسافران درون شهری ناوگان اتوبوس رانی 50 الی 60 درصد کاهش یافته است

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت از زمان شیوع کرونا تا به امروز، مسافران درون شهری ناوگان اتوبوس رانی 50 الی 60 درصد کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۴۶۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مسافران درون شهری ناوگان اتوبوس رانی 50 الی 60 درصد کاهش یافته است

به گزارش سازمان مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهدی مژدهی فر با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تا به امروز، مسافران درون شهری ناوگان اتوبوس رانی 50 الی 60 درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: این کاهش منجر به کاهش درآمدهای رانندگان ناوگان در این وضعیت اقتصادی شده و همچنین تورم حاکم در قطعات و لوازم یدکی فشار مضاعفی را برای رانندگان ایجاد کرده که باید به این مهم با ارایه تسهیلات حمایتی نگاه ویژه کرد.

وی با تاکید بر کاهش درآمدهای رانندگان ناوگان اتوبوس رانی، بیان کرد: با توجه به هزینه بالای نگهداری اتوبوس ها و کاهش درآمد به دلیل کاهش تعداد مسافران نیاز به کمک های دولتی هستیم و در این خصوص بنا بر اعلام ریاست جمهوری به رانندگان ناوگان لوازم، قطعات و لاستیک بصورت یارانه ا ی ارائه می شود و سازمان نیز پیگیر این مهم برای ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه است .

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به توزیع ماسک در میان رانندگان از زمان شیوع کرونا، عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی اتوبوس ها بصورت مستمر در ٣ نقطه از شهر یعنی در میدان ولایت فقیه، عطایی و پل زیرگذر مدرس بصورت مستمر انجام می شود.

به گفته وی در حال حاضر 343 دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه در حال فعالیت است که از این تعداد 293 اتوبوس متعلق به بخش خصوصی و مابقی ملکی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار