کانون شهدای فرهنگی آموزش و پرورش ملارد برگزار می‌کند

تجلیل از سربازان سلامت در روز ولادت بانوی صبر و پایداری

ملارد(پانا)- پرستاران و پزشکان در همه‌جای دنیا بیشترین فشار کار را در مقابله با ویروس کرونا تحمل می‌کنند. حیاتی که بی جنب‌وجوش، با بیماری و مرگ و هزارتوی هراس و اضطراب گره خورده است و این سربازان حقیقتا شایسته تقدیر هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از سربازان سلامت در روز ولادت بانوی صبر و پایداری

حضرت زینب(س) که در آستانه‌ سالروز ولادت با سعادتشان هستیم، سومین فرزند امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) هستند. ایشان در ۵ جمادی‌ الاول سال پنجم هجری قمری در مدینه چشم به جهان گشودند. در ایران روز ولادت حضرت زینب‌(س) به نام روز پرستار ثبت شده است. علت این نام‌گذاری، پرستاری از امام زمانشان حضرت زین‌العابدین(ع) و دیگر بیماران و مصیبت‌زدگان خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام پس از واقعه کربلاست.

به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت مقام این بانوی باصبر و استقامت، کانون شهدای فرهنگی ملارد با همکاری گلزار شهدای ملارد، جشن میلاد آن بانوی بزرگوار را برگزار می‌کند.

گفتنی است در این جشن، علاوه بر تجلیل از مقام پرستاران پرتلاش که در مقابله با کرونا سهیم بودند، برنامه‌ حافظ‌خوانی و تکنوازی دانش‌آموزی، مولودی‌خوانی، تجلیل از مقام پرستاران، تقدیر از دانش‌آموزان نخبه در عرصه علم و هنر و خلق اثر و برگزاری مسابقات دانش‌آموزی در فضای شاد جزو برنامه‌های این مراسم است. این برنامه به صورت زنده در کانال راهبران تربیتی ملارد در شبکه شاد پخش خواهد شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار