کفراشی در گفت‌وگو با پانا پاسخ داد؛

تکلیف شهریه «فوق برنامه‌های آموزشی» در مدارس چه می‌شود؟

تهران (پانا) - مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد به دلیل شیوع بیماری کرونا و آموزش‌های غیرحضوری، تمام مدارس دولتی و غیردولتی موظف شده اند هزینه فوق برنامه‌های آموزشی و پرورشی، کنکور و...  از تاریخ 98/12/1 را محاسبه و به اولیای دانش‌آموزان مسترد کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف شهریه «فوق برنامه‌های آموزشی» در مدارس چه می‌شود؟

محمدحسین کفراشی در گفت‌وگو با پانا در پاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلی مدارس و آموزش غیر حضوری برخی از مدارس از خانواده‌ها درخواست دریافت وجه برای برگزاری کلاس‌های آنلاین به ویژه برای کلاس‌های کنکور پایه دوازدهم کرده اند، این موضوع چگونه باید پیگیری شود؟ اظهار کرد: «بر اساس دستورالعمل مورخ 99/03/20 وزارت آموزش و پرورش، تمام مدارس دولتی و غیردولتی موظف شده اند هزینه فوق برنامه‌های آموزشی و پرورشی، کنکور و... از تاریخ 1/12/98 را محاسبه و به اولیای دانش‌آموزان مسترد کنند و یا در مدارس غیر دولتی با جلب رضایت آنان به عنوان شهریه سال تحصیلی 1400-1399 محاسبه شود.»

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: «همچنین باتوجه به شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1400- 1399 به شماره 247/140-22/5/99 مقرر شده در مدارس غیردولتی، نمونه دولتی، هیات امنایی، استعدادهای درخشان و مدارس شاهد برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و کنکور با توجه به وضعیت کرونایی شهرها و بر اساس مقررات اعلامی در این شیوه نامه انجام شود و واحد آموزشی در صورت مجاز بودن به ارائه این نوع خدمات، آموزش این دسته از دروس در فضای مجازی باید با رضایت اولیا انجام گیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار