معاون ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر:

اگر آنتن دهی موبایل و گوشی باشد، دانش آموزان بیشتری در شاد عضو می شوند

کاشمر (پانا)- با حضور معاونین آموزشی و آموزگاران پایه های اول تا ششم ابتدایی کارگاه های آموزشی به صورت مجازی در کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اگر آنتن دهی موبایل و گوشی باشد، دانش آموزان بیشتری در شاد عضو می شوند

علیرضا رئوفی، معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش کاشمر گفت: با توجه به عدم وجود شرایط برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی به صورت حضوری و با توجه به وضعیت موجود و نیاز آموزگاران جهت مدیریت کلاس، ارزشیابی و ارائه بازخورد در فضای مجازی شاد و تولید محتوای آموزشی و همچنین لزوم تشریح و تبیین وظایف معاونین آموزشی در ایام کرونا و عدم تشکیل کلاس ها به صورت حضوری، معاونت آموزش ابتدایی ، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با توجه به اهداف مذکور در فضای اسکای روم کرده است.

وی ادامه داد: به خاطر این که نتوانستیم کارگاه های آموزشی حضوری برگزار کنیم نیاز بود در بسترفضای مجازی کارگاه آموزشی درباره تولید محتوا، استفاده از نرم افزارهای آموزشی و آموزش کار کردن با شبکه شاد به صورت مجازی و آنلاین برای معلمین پایه های اول تا ششم برگزار کنیم.این کارگاه ها به میزان ۱۲۰۰نفرساعت در مدت یک هفته برگزارشد.

او تاکید کرد: دانش آموزانی که تلفن همراه دارند، بیشترشان در شاد فعالیت می کنند. اگر در بعضی مکان ها مشکل آنتن دهی نداشته باشیم و اینترنت وجود داشته باشد و دانش آموزان موبایل داشته باشند، حتما در شاد فعالیت می کنند. امروزه تعداد دانش آموز در بستر شاد نسبت به اوایل آموزش‌های مجازی افزایش یافته است. برای دانش آموزانی که دسترسی به فضای مجازی ندارند آموزش از طریق ارائه درسنامه و محتوای الکترونیکی در قالب فلش و سی دی استفاده شده است.

رئوفی گفت: در دوره ابتدایی که ارزشیابی به صورت ارزشیابی توصیفی است، چیزی به نام برنامه امتحان طبق مبحث رایج در سایر دوره ها نداریم و ارزشیابی توصیفی در طول سال تحصیلی و تا پایان سال تحصیلی توسط معلم انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار