قرارگاه سردار سلیمانی بازوی کمک به مسئولین بهداشت کاشمر است

کاشمر(پانا)-مسئول قرارگاه مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد این قرارگاه بازوی کمک به مسئولین بهداشت شهرستان کاشمر است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه سردار سلیمانی بازوی کمک به مسئولین بهداشت  کاشمر است

سید مصطفی قرشی یزدی ضمن اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ورود دوباره جوانان مومن و متعهد انقلابی به عرصه میدان جنگ با کرونا گفت: این قرارگاه در 5 کارگروه آگاه سازی و آموزش، معیشتی و حمایتی، دعاء و تضرع، مطالبه گری و رسانه راه اندازی شده است که هر کدام از این کارگروه ها وظایف خاص خود را دنبال می کند.
قرشی یزدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه سربازان خط مقدم جبهه سلامت و مسئولین بهداشتی شهرستان کاشمر افزود: آماده سازی و بسته بندی سبد غذای ارگانیک عسل، سیاه دانه، نخود، رشته، گلاب و ... و بسته غذایی عمومی برنج، روغن و مواد شوینده و شناسایی خانواده های کرونایی نیازمند اعم از سالمندان که نیاز به خرید مایحتاج روزانه خود را دارند از جمله کارکردهای کارگروه معیشتی و حمایتی قرارگاه است.
وی تصریح کرد: دعاء و تضرع یکی از اصلی ترین محورهای سخنان اخیر مقام معظم رهبری در ستاد ملی کرونا بود، بر این اساس ما در قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در کارگروه دعاء و تضرع با هماهنگی مسئولین شبکه بهداشت شهرستان اقدام به اعزام مداح به بیمارستان شهید آیت الله مدرس(ره) جهت قرائت دعای عظم البلاء، دعای هفتم صحیفه سجادیه و صلوات خاصه امام رضا(ع) از بلند گوی اصلی بیمارستان برای بیماران کرونایی کرده ایم و به امامان جماعت و هییت امنای مساجد هماهنگی به عمل آمده است تا قبل از اذان ظهر و مغرب بلندگوهای مسجد دعاهای مد نظر را پخش کنند.
مسئول قرارگاه و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشمر ضمن تاکید بر عملیاتی کردن کارگروه مطالبه گری قرارگاه اظهار کرد: ما در این قرارگاه، بازوی کمک به مسئولین بهداشتی شهرستان هستیم و در کنار آن از مسئولین هم انتظار داریم که سعه صدر خودشان را در مقابل انتقادات سازنده و مطالبه گری مردم بالا ببرند تا ان شالله با نقد سازنده بتوانیم شرایط بهتر از این برای شهروندان رقم بزنیم.
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب کاشمر گفت: در شرایط فعلی کشور نیازمند آرامش و امید دهی و آگاه سازی مردم هستیم، در همین راستا، دو کمیته رسانه و آگاه سازی و آموزشی قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به راه اندازی کانال اطلاع رسانی ((کرونا بای)) در پیام رسان های ایتا، سروش، تلگرام و اینیستاگرام به آدرس : coronabye_ir با هدف تولید و ارایه محتواهای مفید در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا کرده است.
گفتنی است قرارگاه مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب نهضت خدمت رسانی اجتماعی،بهداشتی و مقابله با کرونا از جهادگران عزیز علاقمند جهت مشارکت دعوت میکند برای همکاری با شماره تماس 09356167144 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار