جانشین رئیس ستاد کرونا در گیلان:

شهرستان رشت نارنجی شد

رشت ( پانا) -  جانشین رئیس ستاد کرونا در گیلان، با بیان اینکه وضعیت شهرستان رشت از قرمز به نارنجی تغییر کرده و شهرستان رودسر قرمز شده است، افزود در شهرستان های نارنجی دو گروه از مشاغل می توانند فعالیت داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان رشت نارنجی شد

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، محمود قاسم نژاد با بیان اینکه استان گیلان همچنان چهار شهرستان قرمز دارد، اظهار کرد: شهرستان های آستارا، تالش، رودبار و رودسر قرمز هستند و مابقی شهرستان ها وضعیت نارنجی دارند.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان رشت از قرمز به نارنجی تغییر کرده و شهرستان رودسر قرمز شده است، افزود: در شهرستان های نارنجی دو گروه از مشاغل می توانند فعالیت داشته باشند.

جانشین رئیس ستاد کرونا در گیلان تصریح کرد: در شهرستان های نارنجی علاوه بر مشاغل ضروری مانند مراکز درمانی و داروخانه ها و نانوایی ها و فروشگاه های پروتئینی، قنادی ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه، باشگاه های ورزشی و سالن های بدن سازی، فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، پارک ها و... نیز فعالیت خواهند داشت.

قاسم نژاد، با بیان اینکه تردد از شهرهای قرمز به نارنجی و زرد و بالعکس همچنان ممنوع است، خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر شهرستان رشت، محدودیت های تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد نیز ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار