مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو عنوان کرد

خدمات رسانی در مترو علی رغم عدم تامین منابع مالی

مشکل در تامین قطعات یدکی

تهران (پانا)- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت خدمت‌رسانی به شهروندان در متروی تهران با وجود تحریم‌ها و نوسانات ارزی و عدم تامین نقدینگی با استفاده از تمامی ظرفیت ناوگان در خطوط هفتگانه انجام می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمات رسانی در مترو علی رغم عدم تامین منابع مالی

فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه در این روزها با شیوع ویروس کرونا و کاهش منابع مالی، شرکت بهره برداری متروی تهران روزهای سختی را می گذراند، افزود: اگرچه نسبت به سال گذشته با کاهش آمار مسافری روبرو هستیم اما با توجه به شرایط موجود و رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارز با کرونا سرویس دهی در خطوط هفتگانه را همانند گذشته ادامه می دهیم و همه تمهیدات را به کار گرفته‌ایم تا رضایتمندی مسافران حاصل شود‌.

وی گفت: در حال حاضر روزانه بیش از ۸۰۰ نفر از طریق متروی تهران جابجا می‌شوند و میزان مسافران نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در اولین روز هفته گذشته شنبه ۸ آذر ماه ۵۸۹ هزارو ۶۳۱ نفر با اعمال محدودیت ها از مترو استفاده کردند افزود: اما در روز شنبه ۱۵ آذرماه ۹۹ با کاهش محدودیت ها تعداد مسافران به ۸۱۵ هزارو ۳۳۱ نفر رسید که نشان از افزایش ۳۸ درصدی مسافران متروی تهران داشت. همچنین میزان مسافران در روز یکشنبه ۱۶ آذرماه سالجاری نیز نسبت به هفته گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشت.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر اینکه حرکت قطارها به موقع و بر اساس سرفاصله حرکتی مشخص در هر خط انجام می شود تصریح کرد: برای تامین قطعات یدکی با مشکل رو برو هستیم اگر نتوانیم مشکل را حل کنیم، حفظ شرایط موجود سخت است.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نوبخت خاطرنشان کرد: انجام اورهال قطارها نیز مدنظر است، اما نیاز به تامین منابع مالی دارد که تا کنون تامین نشده است اما علی‌رغم کمبودها تاکنون خدمات رسانی را بدون وقف ادامه داده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار