فرماندار ملارد:

گواهی عدم سوءپیشینه برای کاندیداهای شورا الزامی است

ملارد(پانا)- همه مسئولان و مدیران شهرستان‌ که در امر برگزاری انتخابات وظیفه‌ای برعهده دارند باید با تمام توان کمک کنند تا انتخابات به صورت کاملا پرشور برگزار شود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
گواهی عدم سوءپیشینه برای کاندیداهای شورا الزامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، فرماندار شهرستان ملارد با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در جلسه شورای معاونان و بخشداران و فرمانداران در روز گذشته تاکید شد که همه ارگان‌ها باید به برگزاری درست این رویداد کمک کنند.

برنجی ادامه داد: در فرمانداری ملارد از اول آذرماه فعالیت‌های اجرایی مرتبط با انتخابات را شروع کرده‌ایم و اولین گام ما در این راستا آسیب‌شناسی انتخابات در ادوار گذشته به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و این اقدام توسط معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری صورت گرفته است.

فرماندار ملارد تصریح کرد: همچنین تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شرایط بیماری کرونا اخذ شده‌است. البته ما امیدواریم تا زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیماری کرونا به طور کامل ریشه‌کن شده باشد اما در هر صورت باید برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری انتخابات در این شرایط را داشته باشیم.

برنجی خاطرنشان کرد: داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا باید در هنگام ثبت نام، گواهی عدم سوء پیشینه را به فرمانداری یا بخشداری تحویل داد و اعتبار این گواهی حداکثر سه ماه قبل از ثبت نام باید باشد و اگر مدت زمان آن بیش از ۳ ماه باشد دارای اعتبار نیست و باید دوباره گواهی عدم سوءپیشینه اخذ شود.

او افزود: در این دوره انتخابات ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ اسفندماه شروع شده و تا ۲۶ اسفندماه ادامه دارد و ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ شروع و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد، بنابراین داوطلبان باید در این زمینه تدابیر لازم را اندیشیده و گواهی سوءپیشینه را در بازه زمانی لازم تهیه کنند، چرا که بدون گواهی عدم سوء پیشینه ثبت‌نام از داوطلبان انجام نمی‌‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار