جشنواره مجازندران ۳ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

ساری (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که جشنواره مجازندان 3 با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره مجازندران ۳ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

جشنواره مجازندران از اسفندماه با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اجباری مدارس و خانه‌نشینی دانش‌آموزان آغاز به کار کرد. این جشنواره برای تمام دانش‌آموزان دختر و پسر از همه مقاطع تحصیلی کشور در رشته‌های مختلفی چون قرائت قرآن، دکلمه، شعر، فن بیان، مجری‌گری، خوشنویسی، طراحی، نقاشی، تذهیب، گرافیک، عکاسی، تکنوازی، تکخوانی، صنایع دستی، استندآپ کمدی، دابسمش و غیره برگزار شد و اینک به پایان سومین دوره خود رسیده است که هم‌زمان با روز مازندران آغاز شده بود.

محمد شعبانی به پانا گفت: «تأکید سومین دوره جشنواره دانش‌آموزی مجازندران بر روز مازندران و موضوعات بومی و محلی بود و نگاه خلاقانه و هنرمندانه دانش آموزان در نمایش آیین‌های بومی و محلی، محیط زیست، گردشگری و.... مد نظر دبیرخانه این دوره بود.»

او تأکید کرد که این جشنواره توانست ضمن فراهم کردن بستری مناسب در راستای ارائه توانمندی‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان، گامی موثر در جهت ارائه تصاویر ماندگار و نمایش جلوه‌های گوناگون استان زیبا و سرسبز و ریشه‌دار مازندران بردارد.

شعبانی اعلام کرد که ارسال بیش از ده هزار اثر با توجه به قالب‌های متنوع این دوره از جشنواره، نشان داد که این جشنواره به ساختار مناسبی رسیده و توانسته نگاه امیدوارانه‌ای به مسیر پیش رو داشته باشد.

اسامی دانش‌آموزان برتر در رشته‌های مختلف در لینک زیر بارگذاری شده است:

اسامی دانش‌آموزان برگزیده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار