دانشجویان در صیانت از آرمان‌های شهدای علمی کشور تلاش کنند

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل عنوان کرد افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های اجتماعی از مهمترین رویکردها و اقدامات انجام یافته طی خدمت دولتهای یازدهم و دوازدهم بوده است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان در صیانت از آرمان‌های شهدای علمی کشور تلاش کنند

به گزارش اداره کل استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جمع خبرنگاران به تبیین ویژگی های دانشجویان پرداخت و گفت: بی گمان، دانشجویان از اثرگذارترین قشرها در رقم زدن سرنوشت جامعه هستند که همواره مورد توجه دولتها بوده‌‎اند.

او به تاکیدات خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راستا اشاره کرد و گفت: امروز اهتمام دولت براین است تا موضوعات دانشجویان بیش از پیش مورد توجه و در کانون اهمیت قرار گیرند.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به کیفیت آموزش عالی در استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های دانشجویی از مهمترین رویکردها و اقدامات انجام یافته طی خدمت دولتهای یازدهم و دوازدهم بوده است.

بهنام جو اهمیت حیاتی تربیت پویا و عالمانه دانشجویان و تاثیر مستقیم آن در ساختن آینده کشور را یادآور شد و از نسل جوان، خصوصا 38500 نفر دانشجو که در سال تحصیلی جاری در سراسر استان مشغول به تحصیل هستند خواست در صیانت از آرمان‌های والای شهدای علمی کشور، از جمله شهدای هسته‌ای و محقق ساختن آرزوی قلبی آنان و همه مردم شریف ایران، یعنی خوداتکایی و تقویت روزافزون قدرت علمی کشور، برای کسب قلههای رفیع موفقیت، از هیچ کوششی دریغ نکنند.

او در پایان سخنان خود از روسای دانشگاهها خصوصا نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری در استان نیز خواست ضمن تشکیل اتاق‌های فکر و اتخاذ تدابیر کارآمد و شیوههای نو، ارتباط صمیمانه خود را با دانشجویان عزیز، تقویت و نسبت به فراهم آوردن شرایط بهینه برای تحصیل آنان و کاستن از چالش‌های فکری و تحصیلی‌شان با همتی مضاعف، اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار