جهاد علمی بزرگ‌ترین کار جهادی دانشجویان است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: بزرگ‌ترین کار جهادی برای دانشجویان کار جهاد علمی است.

کد مطلب: ۹۵۹۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جهاد علمی بزرگ‌ترین کار جهادی دانشجویان است

آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با دانشجویان جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل با اشاره به تحولات علمی و پیشرفت روزافزون علم و فناوری در جهان، اظهار کرد: بزرگ‌ترین کار جهادی برای دانشجویان کار جهاد علمی است و امروز باید دانشجویان در پیشرفت روزافزون علمی سهیم باشند.

او افزود: جهاد امروز دانشجویان، تولید علم و دست‌یابی به پیشرفت‌های علمی است چرا که جنگ امروز دنیا، جنگ علم و تکنولوژی است و کشوری می‌تواند در این عرصه به موفقیت برسد که در تولید علم و تکنولوژی به خودکفایی رسیده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ما نیازمند پرورش نسلی مومن، حماسی و دارای احساسات جمعی هستیم، تصریح کرد: دانشجویان باید با جهاد علمی کاری کنند که کشور به آن درجه از پیشرفت و اقتدار که مورد نظر است دست یابد.

عاملی بیان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند که کانون قدرت در منطقه خاورمیانه تشکیل نشود که برای مقابله با دشمنان نیازمند کار جهادی هستیم.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه داشتن رهبر صالح بزرگ‌ترین نعمت برای ایران اسلامی است، بیان کرد: رهبران ناصالح قبل از انقلاب اسلامی، کشور را به عقب‌ماندگی ۵۰۰ ساله دچار کردند و ایران هر چه ضربه دیده است از رهبران ناصالح قبل انقلاب بوده است.

عاملی ادامه داد: انقلاب اسلامی غرور ملت ایران که توسط شاهان و رهبران ناصالح را از دست رفته بود را احیا کرد.

او با بیان اینکه امام حسین(ع) یک الگوی ابدی برای بشریت است، گفت: کاری که اباعبدالله الحسین(ع) برای مقابله با استبداد کرد بی‌نظیر است و در همین راستا ملت ایران نیز با الگو قرار دادن آن حضرت در برابر استکبار و استبداد ایستاده و ذلت نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار