سپاه انصارالمهدی(عج) و هلال احمر استان زنجان برای قطع زنجیره کرونا دست در دست هم دادند

زنجان (پانا) - سپاه انصارالمهدی(عج) و جمعیت هلال احمر استان زنجان برای قطع زنجیره بیماری کرونا در قالب طرح "شهید قاسم سلیمانی" دست در دست هم دادند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سپاه انصارالمهدی(عج) و هلال احمر استان زنجان برای قطع زنجیره کرونا دست در دست هم دادند


فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در دیدار با ایشان به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: برای مهار بیماری کرونا نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی استان اعم از پرسنل و تجهیزات هستیم.
سردار جهانبخش کرمی اظهارداشت: فرمانده قرارگاه طرح شهید سلیمانی در استان ها استانداران و دبیر آن دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی با عضویت سپاه، جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه های اجرایی است.
وی یادآوری کرد: در این طرح سه تیم شامل تیم مراقبتی - حمایتی - نظارتی پیش بینی شده است که شامل پنج کمیته می باشد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: این کمیته ها را کمیته حمایت و قرنطینه خانگی و غیرخانگی، کمیته رهگیری و مراقبت، کمیته آموزش همگانی، کمیته نظارت و کمیته عملیاتی منطقه و محله تشکیل می دهد.
سردار کرمی با تاکید بر عملیاتی کردن جدی تر همه این کمیته ها اظهارداشت: در حال حاضر جامعه در شرایط بحرانی قرار دارد چرا که جان مردم در خطر است.
وی بر همکاری بیش از گذشته صدا و سیما در خصوص اطلاع رسانی اجرای طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و افزود: این طرح باید برای آحاد مردم جامعه شناسانده شده و در جامعه نهادینه شود تا با مشارکت بیشتر شهروندان در اجرای آن موفق عمل کنیم.

هلال احمر زنجان با تمام توان برای قطع زنجیره کرونا خدمتگزار هموطنان است
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر در همه شهرستان های استان با تمام ظرفیت و توان برای قطع زنجیره بیماری کرونا و کاهش مرگ و میر خدمتگزار هموطنان است.
علی طاهری افزود: هلال احمر با همه ظرفیت هایی که دارد در کنار استانداری، سپاه انصارالمهدی(عج)، دانشگاه علوم پزشکی استان برای مهار بیماری کروناست.
وی تاکید کرد: هلال احمر برای مدیریت و تجهیز نقاهتگاه برای بیماران کرونایی زنجان آماده همکاری و مشارکت با سایر دستگاه های اجرایی است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان به طرح شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح که محله و خانه محور است اعضای داوطلبان و جوانان هلال احمر در کنار بسیجیان آماده همکاری در کمیته عملیاتی این طرح با مسئولین فرماندهی پایگاه های بسیج هستند.
طاهری به اقدامات جمعیت هلال احمر استان زنجان از ابتدای شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: هلال احمر از اسفند سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز اقدام به تب سنجی و غربالگری از مسافران و رانندگان در ورودی و خروجی شهرهای استان کرده است.
وی خاطرنشان کرد: پس از این اقدامات، هلال احمر در شهرستان های زنجان، خدابنده، ابهر و طارم نیز در آماده سازی و تجهیز نقاهتگاه ها وارد میدان عمل شده است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پس از تجهیز و راه اندازی نقاهتگاه ها، هلال احمر با اجرای طرح آمران سلامت با مشارکت داوطلبان و جوانان عضو شهروندان را دعوت به رعایت پروتکل های بهداشتی کرده و برای افراد فاقد ماسک، ماسک رایگان داده اند.
طاهری اظهارداشت: در حال حاضر نیز اجرای طرح ناظران سلامت بر اساس توافق نامه هلال احمر با وزارت بهداشت و درمان در استان زنجان کلید خورده است که این طرح نیز در کنار کادر بهداشتی با مشارکت 180 نفر از داوطلبان و جوانان هلال احمری در سطح شهرستان ها در حال اجراست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار