فرماندار تالش:

تخت های ICU تالش پُر شد

وضعیت همچنان قرمز است

رشت ( پانا) -  فرماندار تالش، از پر شدن هر ۱۲ تحت ICU بیمارستان تالش توسط بیماران کرونایی خبر داد و اعلام کرد هم اکنون ۷۳ بیمار کرونایی در شهرستان تالش بستری هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تخت های ICU تالش پُر شد

به گزارش ایرنا، محمدحسین شاهکویی با بیان اینکه شهرستان تالش از سه شنبه هفته گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، تصریح کرد: هم اکنون ۷۳ بیمار کرونایی در شهرستان تالش بستری هستند.

وی از پر شدن هر ۱۲ تحت ICU بیمارستان تالش توسط بیماران کرونایی خبر داد و تصریح کرد: براساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت های ویژه را در شهرستان اعمال کردیم.

فرماندار تالش، با بیان اینکه دستگاه های خدمت رسان با یک دوم ظرفیت و دستگاه های غیر خدمت رسان حداکثر با یک سوم ظرفیت در حال ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: منع تردد خودروهای غیر بومی به شهرستان برقرار است و خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اجازه تردد ندارند.

شاهکویی، از تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: محدودیت های کرونایی یک هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت و تنها مشاغل گروه یک مشمول بازگشایی هستند.

وی از مردم شهرستان تالش خواست از هرگونه تجمع خودداری کنند و یادآور شد: برگزاری مراسم مانند عزا و عروسی موجب افزایش بیماران کرونایی خواهد شد.

فرماندار تالش، با بیان اینکه مردم باید از حضوز در مراکز پر جمعیت پرهیز کنند، گفت: تنها در مواقع ضروری از خانه خارج شود و حتما ماسک بزنید و مواد ضد عفونی کننده به همراه داشته باشید و حداقل روزی ۲۰ بار و هر بار ۲۰ ثانیه دست های خود را با آب و صابون بشویید تا شاهد کاهش بیماران در سطح شهرستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار