قدردانی امام جمعه از افراد کم‌توان موفق در ملارد

ملارد(پانا)- شاید شرایط متفاوت ظاهری افراد کم توان و معلول در نگاه اول موجب شود استعدادها و توانمندی‌هایشان کمرنگ شود، اما با حمایت سازمان‌ها و مردم می‌توان آنها را به موفقیت سوق داد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی امام جمعه از افراد کم‌توان موفق در ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در مراسمی با حضور حسین حسینی، امام جمعه ملارد، داود خادم رئیس اداره بهزیستی و مدیر موسسه خیریه شهید قربانی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از افراد موفق دارای کم‌توانی در حوزه‌های هنری، ورزشی و علمی که دارای پرونده در بهزیستی ملارد هستند، تقدیر شد.

حسینی ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای کم‌توانی‌ گفت: با تلاش در جهت تغییر نگرش عمومی به این افراد با کمک سازمان‌های یاری‌رسان مانند بهزیستی، موسسات خیریه می‌توانیم گام موثری در شکوفایی توانمندی این افراد برداریم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد نیز ضمن تقدیر از همراهی و پشتیبانی همیشگی امام جمعه در حمایت از جامعه هدف سازمان گفت: تلاش و اراده رمز موفقیت افراد با توانایی‌های متفاوت است که با وجود داشتن ناتوانی جسمی، موفقیت‌های بزرگی را در زمینه‌های علمی، ورزشی و هنری کسب می‌کنند که این مسئله خود نشان‌دهنده شعار «معلولیت، محدودیت نمی‌آورد» است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار