پایان هفته دوم محدودیت‌های کرونایی: 913 بیمار در مازندران بستری هستند

ساری (پانا) - در پایان روز چهاردهم اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی مازندران، ۱۷۰ بیمار جدید شناسایی شدند و آمار بستری‌شدگان به 913 نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۴۳۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پایان هفته دوم محدودیت‌های کرونایی: 913 بیمار در مازندران بستری هستند

روز گذشته استاندار مازندران اعلام کرد که محدودیت‌ها در هفته‌ پیش رو مانند دو هفته اخیر ادامه دارد و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان با پلاک‌های غیر بومی ممنوع است و و برای مشاغل هم همچنان محدودیت ها پابرجا است.

گرچه در هفته نخست سه شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی بود اما اینک 5 شهرستان ساری، آمل، نور ،محمودآباد و گلوگاه در وضعیت قرمز کرونایی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

در این 5 شهرستان جز مشاغل سطح یک مابقی مشاغل تعطیل هستند و کارمندان اداره‌ها نیز با حضور حداکثر یک سوم فعالیت می‌کنند.

طبق اطلاعیه ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 23 بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند و در همین مدت 174 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون 913 بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 213 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار