امام جمعه شیروان:

دشمن با اصل و اساس این انقلاب دشمنی دارد و انرژی هسته ای بهانه است

شیروان(پانا)- هفتمین روز شهادت شهید حاج محسن فخری زاده و دومین سالگرد یادبودارتحال عالم ربانی حاج سید میربابا سیدی با حضور جمعی از نمازگزاران و با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در محل مسجد جامع شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۴۳۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دشمن با اصل و اساس این انقلاب دشمنی دارد و انرژی هسته ای بهانه است

به گزارش پانا ، حجت الاسلام حسین تکمیلی در این آیین با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای هسته ای و انقلاب اسلامی گفت: دشمن فکر می کرد با ترور شهید فخری زاده می تواند جلوی پیشرفت هسته‌ای ما را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه این شهید گرانقدر تلاش‌هایی را نیز در عرصه بیماری کرونا انجام داده بود افزود: ما حتی وقتی بخواهیم علم را هم یاد بگیریم این ها ناراحت می شوند و دیدیم که چگونه در این حادثه چهره واقعی دشمن برای همه مشخص شد.

تکمیلی شناخت باطن و واقعیت دشمن را یکی از پیام های شهادت این شهید گرانقدر دانست و اظهار کرد: ان شاءالله انتقام خونین این شهید را خواهیم گرفت و قطعاً پشت این ترور دست های پلید صهیونیست‌ها در کار است.

امام جمعه شیروان گفت: پیام دوم این ترور، پیام روشن و آشکار به کسانی است که در داخل کشور خود را به خواب زده اند و هنوز به فکر مذاکره هستند و این یک عده در داخل خائن اند.

وی همچنین در رابطه با مقام و جایگاه عارف ربانی زنده یاد حاج سید میربابا سیدی نیز افزود: حاج سید میربابا سیدی مردی بزرگ و الهی بود و در زمان حیات و ممات خود منشأ خیر و برکات بسیار زیادی برای مردم بود.

تکمیلی با بیان اینکه ویژگی توحید در ایشان از بارزترین ویژگی های این مرد خدا بود گفت: ایشان یک موحد حقیقی و خدا محور بود و ما نیز اگر خدا محور و توحید محور باشیم می توانیم همانند ایشان منشأ خیر و برکت در جامعه باشیم.

تلاوت آیاتی چند از کلام الهی توسط قاریان قرآن اسماعیل نیک فهم و ابوالفضل دامود، مداحی اهل بیت (ع) توسط کربلایی علی اسماعیلی و توزیع غذای گرم بسته بندی شده از طرف خانواده حاج سید میربابا سیدی در بین نمازگزاران از دیگر برنامه های این آیین گرامی داشت بود.

خبرنگار حسین علی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار