پژوهشسرای دانش آموزی تربت حیدریه جزء ده پژوهشسرای برتر کشور

تربت حیدریه (پانا) - مدیر پژوهشسرای دانش آموزی تربت حیدریه خبر داد سه دانش آموز از شهرستان تربت حیدریه در چهارمین دوره مسابقه بین الملی دانش آموزی نور موفق به کسب عناوین برتر شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پژوهشسرای دانش آموزی تربت حیدریه جزء ده پژوهشسرای برتر کشور

محمد یوسفی در گفت و گو با پانا گفت: بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)، دوره چهارم مسابقه دانش آموزی نور را با گرامیداشت پروفسور عمریاغی در مرداد ماه 1398 با هدف ساخت فیلم‌های علمی 60 ثانیه ای در بین دانش‌آموزان و مراکز آموزشی و پژوهش سراها برگزار کرد.

وی افزود: در این دوره از مسابقه نور حدود 2 هزار و 500 نفر در قالب 1 هزار و 130 تیم از 6 کشور شرکت کردند. که با انجام مراحل داوری بر روی آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه دانش آموزی نور 100 گروه به عنوان منتخبین این دوره از مسابقه انتخاب شدند.

یوسفی ادامه داد: کوروش کوشا از دبستان شاهد نهم دی, نازنین فاطمه و نازنین زهرا مسعودی از دبستان غیردولتی امام حسین (ع) دانش آموزان شرکت کننده از تربت حیدریه بودند که آثار آنان در بین صد اثر برگزیده مسابقه قرار گرفته است.

گفتنی است با توجه به این نتایج درخشان پژوهشسرای ولی عصر (عج) تربت حیدریه به عنوان یکی از 10 پژوهشسرای برتر کشوری در مسابقه بین المللی نور انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار