آیت‌الله جنتی خواستار شناسایی و مجازات عوامل ترور شهید فخری‌زاده شد

تهران (پانا) - دبیر شورای نگهبان ضمن درخواست از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور و دستگاه قضایی برای شناسایی و برخورد با عوامل ترور محسن فخری‌زاده، از آنان خواست تا با شناسایی رخنه‌ها و زمینه‌های بروز این حادثه، از تکرار وقوع آن به طور جدی جلوگیری کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله جنتی خواستار شناسایی و مجازات عوامل ترور شهید فخری‌زاده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز در جلسه این شورا با اشاره به ترور محسن فخری زاده، گفت: این ضایعه تلخ و ناگوار را به حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده محترم شهید تسلیت عرض می‌کنیم؛ اگرچه از این مصیبت عزا داریم، اما یقین داریم خون این دانشمند شهید موجب برکت و پیشرفت دو چندان کشور می‌شود.

جنتی افزود: دشمن نادان، فکر می‌کند با ترور و به شهادت رساندن دانشمندان‌مان، مسیر پیشرفت علم در کشور متوقف می‌شود در حالی که باید بداند این مسیر در همه حوزه‌های آن در ایران، " نظام‌مند" شده و سال‌ها است توسط انبوهی از جوانان متعهد و متخصص در حال حرکت است و حذف و ترور افراد در این مسیر نه تنها خللی ایجاد نمی‌کند بلکه بر سرعت آن می‌افزاید.

وی با تاکید بر اینکه انبوهی از شاگردان شهید فخری زاده مسیر او را ادامه می‌دهند، تاکید کرد: باید تربیت انسان‌های فاضل و متخصص ادامه پیدا کند و البته از جان آن‌ها نیز به شدت مراقبت و حفاظت شود.

دبیر شورای نگهبان ضمن درخواست از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور و دستگاه قضایی برای شناسایی و برخورد با عوامل این ترور، از آنان خواست تا با شناسایی رخنه‌ها و زمینه‌های بروز این حادثه، از تکرار وقوع آن به طور جدی جلوگیری کنند.

جنتی در پایان به کسالت آیت‌الله محمد یزدی و آیت‌الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: هر دو نفر از شخصیت‌های بزرگ علمی، انقلابی و مردمی هستند که از خدای متعال برای آن‌ها طلب صبر و شفای عاجل دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار