چهار تشکل دانشجویی میهمان دانش‌آموزان می‌شوند

تهران (پانا) - وبینار تخصصی با حضور دبیران نمایندگان از چهار تشکل بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، جامعه اسلامی دانشجویان و دفتر تحکیم وحدت به میزبانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تشکیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۳۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
چهار تشکل دانشجویی میهمان دانش‌آموزان می‌شوند

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سلیمانی دبیر مجمع میقات گفت: یکی از دغدغه های همیشگی مربیان و مسولین تشکل ما این بوده است که بچه های انجمن اسلامی بعد از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان، چه جایی را برای فعالیت و رشد فکری و تشکیلاتی خود انتخاب میکنند و قرار هست چه مسیری را دنبال کنند. لذا به ذهنمان رسید یکی از راه هایی که میتواند بچه های انجمن اسلامی را بعد از دوره دانش آموزی و در فضای دانشگاه کمک کند ، حضور و فعالیت در تشکل های دانشجویی انقلابی هست.

وی گفت: ما در این وبینار این فرصت رو بوجود آوردیم که تشکل های انقلابی دانشجویی خودشون رو عرضه کنند و فارغ التحصیلان ما در سراسر کشور بتوانند یک ارزیابی خوبی از این تشکل ها داشته باشند و بدانند در دانشگاه به عضویت کدام یک از آنها در بیایند.

دبیر مجمع میقات گفت: از جمله مسائلی که قرار است در این جلسه مطرح شود می توان به ضرورت اتصال بین جنبش دانش آموزی و جنبش دانشجویی، تفاوت های آنها، معرفی تشکل ها،اهداف، ساختار و راهبرد های آنها و نقش جنبش ها در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: این وبینار با حضور دبیران نمایندگان از چهار تشکل بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل،جامعه اسلامی دانشجویان و دفتر تحکیم وحدت به میزبانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دانش آموزان تشکیل می شود.

وی گفت: پایان روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه آخرین مهلت ثبت نام فارغ التحصیلان خواهد بود و وبینار روز جمعه ۱۴ آذر ماه در قالب پلتفرم اسکای روم راس ساعت ۱۹ به مدت حدود ۲ساعت آغاز خواهد شد.

دبیر مجمع میقات گفت: در ابتدای جلسه از حضور و بیانات حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در خصوص ارتباط حوزه جنبش دانش آموزی و دانشجویی استفاده خواهیم کرد و در ادامه در خدمت دبیران تشکل های دانشجویی جهت ارائه مطالب و پرسش و پاسخ سوالات شرکت کنندگان خواهیم بود.

گفتنی است این جلسه به همت دبیرخانه میقات(مجمع یاران قرارگاه های ادوار تشکل) که عهده دار حوزه فارغ التحصیلان اتحادیه میباشد، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار