معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه ۱ در گفت و گو با پانا اعلام کرد:

اهداء 120 تبلت و گوشی هوشمند و اقلام ضروری به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

تهران(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک از کمک صد ها میلیونی در قالب خرید تبلت وگوشی هوشمند و اقلام ضروری برای دانش‌آموزان بی بضاعت و کم‌بضاعتی که از کلاسهای مجازی محروم بودند؛ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اهداء 120 تبلت و گوشی هوشمند و اقلام ضروری به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه
فاطمه سید مومن در گفت و گو با پانا با اشاره به اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا برگزاری کلاس های حضوری دانش آموزان با محدودیت هایی رو به رو شده است و بیشتر دانش آموزان از طریق شبکه شاد تحصیل خود را ادامه می دهند؛ گفت: با توجه به این موضوع که معلمان در جبهه جهاد آموزشی ایفای نقش می‌کنند و با ارزیابی از وضعیت کلاس ها تلاش می‌کنند تا دانش‌آموزانی که عضو شبکه شاد نیستند با استفاده از روش‌های دیگر آموزش می دهند.
وی افزود: ولی شرایط اقتصادی والدین و مشکلات اقتصادی جامعه و از منظر دیگر با آموزش مجازی و شرایط روحی، روانی، عاطفی و نیاز دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و مناطق مختلف کشور، مسائل عدیده ای را به وجود آورده است.
معاون پرورشی. تربیت بدنی منطقه یک ادامه داد: تعداد زیادی از دانش آموزان که ابزار مناسب آموزش آنلاین را در خانه ندارند‌، از درس جا می‌مانند و این خود منجر به شکاف آموزشی بیشتری، حتی در بین دانش آموزان یک کلاس می‌شود و جهت کمک به عدالت آموزشی و در امتداد کمک مومنانه و پویش "هر مدرسه یک تبلت" خانواده بزرگ آموزش و پرورش منطقه یک همدلانه مشارکت کردند.
سید مومن گفت: خیران فهیم و مردم همدل کشورمان در حوزه عدالت آموزشی تلاش دارند تا با جمع آوری کمک های مومنانه، برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار امکانات تازه آموزشی فراهم کنند. و با کمک هم با وجود کمبود امکانات تلاش می‌کنند، مدرسه آنلاین را در خانه‌های این بچه‌ها راه اندازی کنند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک با اشاره به اینکه برخورداری از فرصت‌های برابر آموزشی حق تمام فرزاندان این سرزمین است گفت: با عنایت به موضوع انفاق و کمک به هم نوعان در دین مبین اسلام و در امتداد کمک مومنانه مردم فهیم ومومن در راستای توصیه مقام معطم رهبری، با تلاش مدیران و خیران محترم منطقه، لوازم کمک آموزشی و برخی اقلام مورد نیاز دانش آموزان عزیز از جمله تبلت و گوشی هوشمند و...تامین شد.
وی افزود : مدارس با یاری خیرین عزیز، 1500 پک و بسته مواد غذایی، 400 مانتو دخترانه ،2000 بسته ماسک، 2000 مواد شوینده و ضد عفونی کننده، 150 لباس فرم پسرانه ، 1000 بسته لوازم التحریر، 400 کفش پسرانه، 400 کیف و کوله دخترانه،47 تبلت و 73 گوشی هوشمند به مبلغ 5/253/000/000 ریال خریداری و به دانش‌آموزان بی بضاعت و کم بضاعت استان تهران، استان سیستان و بلوچستان و استان گلستان که از کلاس های مجازی محروم بودند؛ اعطا کردند.
گفتنی است کمک‌های مؤمنانه جهت پوشش دانش آموزان نیازمند در آموزش‌های مجازی با مشارکت قابل‌تحسین همکاران فرهنگی وخیرین در سطح منطقه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار