گام همدلی در دستور کار شورای فرهنگی شمیرانات

تهران(پانا)- جلسه شورای فرهنگی شمیرانات، با حضور فرماندار، شهردار، سرپرست اداره آموزش وپرورش منطقه یک، مسئولین ادارات وسازمانهای شمیرانات، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
گام همدلی در دستور کار شورای فرهنگی  شمیرانات
جلسه شورای فرهنگی شمیرانات با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور فرماندار، شهردار، سرپرست اداره آموزش وپرورش منطقه یک، مسئولین ادارات وسازمانهای شمیرانات، نماینده بسیج و سپاه و.... برگزار شد.
ریاست امور مساجد شمیرانات میزبان اعضای شورای فرهنگی بود تا نشست آبان ماه این شورا در محل ساختمان امور مساجد برگزار شود. یکی از موضوعات مهم مورد بحث در این نشست تشکیل ستاد «گام همدلی» جهت، تولید محتوا و اعزام مشاورین به مدارس بود.
در این جلسه فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش ضمن تشکر از نگاه ویژه شورا به جامعه فرهنگی و دانش آموزان گفت: طبق بیانیه گام دوم انقلاب حضرت آقا، که تاکید ایشان بر آینده نگاری است و آینده نگاری مشتمل بر آینده نگری و آینده پژوهی است؛ پس ما باید برای مدارس برنامه فرهنگی غنی و متناسب داشته باشیم؛ این برنامه باید هم مناسب دوران کرونا و هم بعد از کرونا باشد.
در ادامه جلسه پس از بحث، تبادل نظر و بررسی، با هم اندیشی اعضا شورای فرهنگی مصوب شد؛ جهت استفاده سه گروه مخاطب، که شامل: دانش آموزان، فرهنگیان و والدین است که البته در این شرایط والدین در جایگاه والد مربی قرار دارند؛ تولید محتوای فاخر انجام شود.
با اعلام آمادگی سپاه و بسیج جهت همکاری همه جانبه در این موضوع مقرر شد با استفاده از ظرفیت و فضاهای مناسب و استودیوهای سپاه و مشاورین فرمانداری محتواهای استاندارد و با کیفیت و کاربردی آماده شود و پس از رصد محتواها از طرف آموزش و پرورش در شبکه ها جهت استفاده مخاطبین بارگذاری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار