دستگیری شرور محله فلاح

تهران (پانا) - جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری شرور فراری محله فلاح که ضمن برهم زدن نظم عمومی، ۵ تن را شهروندان را مجروح کرده بود، خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری شرور محله فلاح

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در این رابطه اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با حضور در محله فلاح ۵ تن از شهروندان را مجروح و متواری شده است، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس پیشگیری به نشانی اعلامی مراجعه و بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم با هیاهو و جنجال ضمن مجروح کردن ۵ تن از شهروندان نظم عمومی محل را برهم زده است و قبل از رسیدن ماموران از محل گریخته است، افزود: با هماهنگی‌های قضائی دستور دستگیری متهم اخذ و تحقیقات پلیسی وارد مرحله بعدی شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق جنوب تهران شناسایی و مراقبت‌های ویژه از مخفیگاهش انجام و پس از حصول اطمینان از حضور متهم در آن مکان، تیم عملیات پلیس پیشگیری موفق شدند متهم را دریک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم به پلیس پیشگیری منتقل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که وی سابقه دار بوده و چندین مرتبه با همین جرم دستگیر و روانه زندان شده است.

سرهنگ ناصری نژاد افزود: با تکمیل پرونده متهم به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

وی تاکید کرد: مقابله قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت با جدیت در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی بوده و با این گونه افراد برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ ناصری نژاد در پایان تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب به پلیس اطلاع تا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار