دستگیری مالخری که موبایل‌های سرقتی را به مرزهای شرقی می‌فرستاد

تهران (پانا) - سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲مالخر و کشف ۲۰۰ فقره مالخری خبر داد و گفت از کیف همراه متهمان ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری مالخری که موبایل‌های سرقتی را به مرزهای شرقی می‌فرستاد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: در اجرای طرح ایست و بازرسی در ایام تعطیلات کرونا عوامل کلانتری ١٠٣ گاندی به راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند.

وی توضیح داد: پس از توقف خودرو، راننده آن اظهار کرد، راننده آَژانس می باشد و دو سرنشین را به عنوان مسافر از جنوب تهران به مقصد شمال شهر در قبال دریافت کرایه سوار کرده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه در بررسی های بیشتر از داخل کیف یکی از مسافران ٣٠ دستگاه تلفن همراه گران قیمت مسروقه کشف شد، عنوان کرد: ماموران کلانتری هر دو مسافر خودرو را برای تحقیقات بیشتر به کلانتری ١٠٣ گاندی انتقال دادند و یکی از متهمان در بازجویی های اولیه معترف شد، کلیه تلفن های همراه داخل کیف دوستم سرقتی است. قصد داشتند اموال مسروقه را به فردی که قصد سفر به یکی از کشور های همسایه شرقی را دارد تحویل دهند و مبلغ ٣٠٠ میلیون ریال بابت گوشی های مسروقه دریافت کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دوم پرونده نیز به مالخری تلفن های همراه سرقتی اعتراف و اظهار کرد که در ۲ ماه اخیر بیش از ٢٠٠ دستگاه تلفن همراه مسروقه خریداری کرده است و از همین طریق بخشی از تلفن های همراه مسروقه را به مرز های شرقی کشور انتقال داده اند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده از این دو مالخر را حدود ٣ میلیارد ریال برآورد کرده اند و تاکنون از طریق سامانه همتا ١٥ تن از مال باختگان تلفن همراه شناسایی شده اند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار