یادواره شهدای دانش آموز در برخوار برگزار شد

اصفهان(پانا)-ویژه برنامه یادواره شهدای دانش آموزی و بزرگداشت سالروز شهادت حسین فهمیده در آستان مقدس شاهزاده ابراهیم ابن موسی ابن جعفر باحضور فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی ،فرمانده سپاه ناحیه برخوار ،معاون پرورشی،کارشناس شبکه بهداشت و درمان و کارشناس سواد رسانه ای شهرستان برخوار به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای دانش آموز در برخوار برگزار شد

در مراسم یادواره شهدای دانش آموز ولی الله نریمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در خصوص هفته بسیج و رشادت های شهدا به ایراد سخن پرداخت و به حماسه شهدا درطی جنگ تحمیلی اشاره کرد.
وی با اشاره به نقش مهم امنیت در جامعه گفت:به قول فرمایشات حضرت آقا که فرمودند:زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیس این است که نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم ،سبک زندگی خود رابا شهدا مطابقت دهیم وببینیم ما چقدر با زندگی شهدا فاصله داریم ک لازم است که فرهنگ شهادت و رشادت را بر دانش آموزان تفهیم کنیم و بفهمانیم امنیت ،آسایش و پیشرفتی که زمان حال نصیب ماشده مدیون شهدای گرانقدر انقلابی هستیم و باید راهشان را ادامه بدهیم و وظیفه خود بدانیم ک در این عرصه حساسی که هستیم باید چگونه عمل کنیم.
در خاتمه مراسم نیز با سخنان کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار در رابطه با بحث کرونا ،علائم این ویروس و راهکارهای پیشگیری به پایان رسید. خبرنگار: زهرا رستمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار