بزرگداشت هفته هنر افغانستان با برگزاری نمایشگاه مجازی «جان پدر کجاستی»

تهران (پانا) - کمیسیون ملی یونسکو- ایران در بزرگداشت هفته هنر افغانستان و با عنوان "جان پدر کجاستی؟" نمایشگاهی مجازی از آثار هنری را در شاخه‌های خوشنویسی، نقاشی و نگارگری، عکاسی، گرافیک، صنایع دستی و موسیقی (سازهای سنتی)، از تاریخ 22 تا 28 آذرماه سال جاری برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۴۲۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، این نمایشگاه با گفت‌وگو با استادان برجسته در حوزه‌های مختلف هنری همراه است. در مراسم افتتاحیه نمایشگاه که 22 آذر در صفحه اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو- ایران به آدرس @unesco.iran برگزار می‌شود، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران، سفیر کشور افغانستان در ایران و تنی چند از چهره‌های ادبی و هنری افغانستانی سخنرانی می‌کنند.
از همه هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این نمایشگاه دعوت می‌شود که آثار اسکن‌شده خود را با کیفیت مطلوب (ترجیحاً 150dpi )، به‌همراه رزومه‌ای از هنرمند شامل: نام و نام‌خانوادگی، سال و محل تولد، سابقه فعالیت هنری، توضیحاتی پیرامون اثر یا آثار ارسالی، همراه با یک قطعه عکس از صاحب اثر، حداکثر تا تاریخ 15 آذرماه، به نشانی ایمیل afghan.art.week@irunesco.org ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه مجازی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، به نشانی https://gallery.irunesco.org/ مراجعه و جلسات گفت‌وگوهای تخصصی در طول هفته را از طریق آدرس اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو- ایران (@unesco.iran)به‌طور زنده، در زمان مقرر و به‌شکل ضبط شده در روزهای آتی دنبال کنند.
شایان ذکر است که بازدید از نمایشگاه و شرکت در جلسات گفت‌وگو برای عموم آزاد است.
در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09194887832 تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار