تعطیلی ادارات آموزش و پرورش در شهرستان بوشهر

آموزش مجازی در مدارس استان تمدید شد

بوشهر(پانا) - اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی ادارات آموزش و پرورش در شهرستان بوشهر و تمدید آموزش مجازی در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

متن اطلاعیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

به اطلاع می رساند با توجه به استمرار وضعیت بحران در شهرهای قرمز و بر اساس تصمیم هیئت محترم دولت، اداره کل آموزش و پرورش استان و آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز استان، از روز شنبه هشتم آذر ماه به مدت یک هفته به حالت تعطیلی کامل در می آیند و صرفاً تعداد معدودی از افراد، که به تشخیص مدیر استان/شهرستان، حضورشان برای انجام به ‌موقع ماموریت های اصلی و دارای فوریت، اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و بقیه کارکنان با استفاده از دورکاری، مسئولیت های محوله را انجام خواهند داد.

همچنین از تاریخ فوق به مدت یک هفته، همه‌ی آموزش‌های حضوری (رسمی، کلاس های تقویتی، فوق برنامه و آموزشگاه‌های علمی آزاد) و آزمون های حضوری در همه مدارس استان تعطیل است.

حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی در شهرستان بوشهر، مجازی است اما حضور کارکنانی که حفاظت فیزیکی، تاسیسات و سامانه های الکترونیکی مدارس را بر عهده دارند، لازم و ضروری است.

نحوه حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی در مراکز آموزشی در شهرستان ها و مناطق زرد و نارنجی به تشخیص مدیران مدارس به نحوی که هیچ واحد آموزشی تعطیل نباشد خواهد بود.

در صورت فعالیت حضوری کادر اجرایی و‌ آموزشی مدارس، رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی الزامی است.

بدیهی است در این مدت، آموزش های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق برقرار است.

گفتنی است تعیین وضعیت های سه گانه "زرد"، "نارنجی" و "قرمز" بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا و به صورت هفتگی توسط وزارت بهداشت اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار