سرپرست آموزش و پرورش منطقه1: مدرسه کانون اصلی تربیت است

تهران(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش منطقه 1 به مناسبت هفته بسیج، با مدیران مدارس منطقه به صورت زنده گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش منطقه1: مدرسه کانون اصلی تربیت است
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، در نشستی آنلاین(برخط) در بستر شبکه آموزشی دانش آموزی(شاد) ابوالقاسم حدادی سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 با مدیران مدارس منطقه گفتگو کرد.
حدادی با گرامیداشت روز بسیج مستضعفان از تلاش های خستگی ناپذیر جامعه فرهنگی منطقه که همگام و همسو با سایر نقاط کشور در تداوم بخشیدن به آموزش و پرورش در شرایط همه گیری بروز کرونا صورت گرفته، قدردانی کرد.
وی با تاکید بر اهمیت مشارکت گرفتن مدیران از نظر و تجربیات معلمان و اولیاء محترم دانش آموزان افزود: اگر بخواهیم قدم های موفقی در تربیت برداریم راهی جز همدل کردن و استفاده از ظرفیت تمام نهادهای دخیل در امر تربیت نداریم. مربیان (در معنای عام آن که شامل همه ی جامعه فرهنگی می شوند ) رکن اصلی تربیت هستند.
حدادی فرهنگ قدرشناسی را بسیار ضروری دانست و گفت: هیچ چیز حتی پاداش های مالی به اندازه تکریم انسانی و احترام به شان معلم او را خوشحال نمی کند. قدرشناسی پیوسته از تلاش مضاعف و ایثارگونه معلمانمان حداقل کاری است که می توانیم انجام دهیم.
سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 در این ارتباط تصویری که معاونین و برخی از اعضای شورای مدیریتی منطقه نیز در آن حضور داشتند بر حمایت همه جانبه از برنامه های ارزشمند مدارس تاکید کرد و افزود: این افتخار ماست که خدمتگزار فرهیختگان، فرهنگیان و همه ی مردم شریف منطقه 1 (شمیرانات) باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار