تجلیل از معلم نیک اندیش بردخونی توسط معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم تجلیل از ابوالحسن قایدی معلم نیک اندیش بردخونی گفت  فرهنگیان استان بوشهر ، در همه صحنه های خدمت صادقانه ، حضور موثر و در کارهای خیر و نیکوکاری نقش بی بدیل داشته اند .

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلم نیک اندیش بردخونی توسط معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

به گزارش پانا، علی موحدی در مراسم تجلیل از ابوالحسن قایدی معلم نیک اندیش بردخونی اظهار کرد : دربحث کمکهای مومنانه و همدلی و مساوات بویژه در پویش لبخند رضایت ، فرهنگیان استان بوشهر مشارکت فعال و مسوولانه داشته اند و کارنامه ی آموزش و پرورش استان بوشهر در این زمینه ، کارنامه ی وزین و درخشانی است .

موحدی کار ارزشمند آقای ابوالحسن قایدی معلم نیک اندیش هم استانی را ، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور و سراسر افتخار آموزش و پرورش دانست و افزود : معلمان با مناعت طبع بالا توانسته اند نقش الگویی خود را در جامعه بخوبی ایفاء کنند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گفت : معاونت پرورشی و فرهنگی وظیفه خود می داند در امر تقویت وگسترش معروفها گام بردارد .

علی موحدی بیان کرد: قطعا کار نیک و انسان دوستانه آقای ابوالحسن قایدی فرزند شهید والامقام حسن قایدی کار معروف و موجب خشنودی شهید عزیز و برای همه ما فرهنگیان ،موجب افتخار و سربلندی است.

ابوالحسن قایدی فرهنگی نیک اندیش بردخونی هم ضمن تقدیر از بذل توجه و عنایت و محبت مدیرکل محترم آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی و همکاران فرهنگی در سراسر استان ، اظهار کرد : من به رسالت معلمی خود عمل کرده ام و خوشحال هستم که توانستم با این کار کوچک خود ، قلب بزرگ تعدادی از دانش بی بضاعت و یتیم را شاد کنم .

این معلم نیک اندیش گفت : وقتی لبخند رضایت را بر لبان دانش آموزان محروم دیدم احساس کردم به تکلیف انسانی خود عمل کرده ام و امیدوارم باز هم این توفیق شامل حالم بشود که در این مسیر لذت بخش گام بردارم.

در پایان مراسم از طرف معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل ، از معلم نیک اندیش تجلیل بعمل آمد .

آموزگار ابوالحسن قائدی، ارثیه 480 میلیون ریالی خود را به خرید 15 دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند منطقه بردخون اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار