داورزنی: فدراسیون والیبال مصمم به برگزاری لیگ‌ها است

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که مصمم به برگزاری لیگ‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی هستیم، گفت تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد، این مسابقات را ادامه خواهیم داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
داورزنی: فدراسیون والیبال مصمم به برگزاری لیگ‌ها است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در نشست آنلاین سرپرستان لیگ برتری که امروز (سه‌شنبه) با موضوع رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، افزود: وضعیت شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران و جهان، نگران‌کننده است اما با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی می‌توان شرایط بهتری برای زندگی و ورزش مهیا کرد.

وی با بیان این که مصمم به برگزاری لیگ‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی هستیم، گفت: تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد، این مسابقات را ادامه خواهیم داد. خوشبختانه تا کنون لیگ‌های والیبال مردان و بانوان کشور در شرایط مناسبی برگزار شده است، اما باید برای تداوم این مسابقات دقت بیش‌تری نسبت به رعایت پروتکل‌ها داشته باشیم و این موضوع نیازمند همکاری بیش‌تر باشگاه‌ها و تیم‌ها است.

رئیس فدراسیون والیبال به نظارت افسران سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر برگزاری مسابقات و تمرینات باشگاه‌های والیبال اشاره کرد و گفت: اگر عوامل اجرایی مسابقات، تیم‌ها و باشگاه‌ها در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی غفلت کنند، امکان لغو لیگ‌ها وجود دارد و باید همگی دست در دست هم تلاش کنیم که لیگ‌های سال ۹۹ را با اولویت سلامتی به پایان برسانیم و از شیوع این بیماری در خانواده بزرگ والیبال جلوگیری کنیم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون والیبال نیز در ادامه این جلسه توضیحات دقیق‌تری درباره چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه کرد.

مهدی ابارشی در ابتدا توضیحاتی درباره ویروس کرونا، اطلاعات و علامت‌های بیماری کرونا و عوارض آن برای ورزشکاران ارائه کرد و در ادامه، نحوه رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی مسابقات و تمرینات والیبال را تشریح کرد.

وی تهویه مطبوع سالن‌های والیبال برای تمرینات و مسابقات را بسیار حیاتی دانست و بر استاندارد بودن این سیستم‌ها تاکید کرد.

در ادامه این نشست که شهرام عظیمی سرپرست و نادر انصاری دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات در آن شرکت داشتند، سرپرستان باشگاه‌های شرکت کننده نظرات و دیدگاه‌های خود را برای بهتر برگزار شدن مسابقات مطرح کردند.

هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسیم سلیمانی از فردا (چهارشنبه) پنجم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون آغاز می‌شود و با ۱۸ دیدار در روزهای پنجم، هفتم و نهم آذر ماه پیگیری خواهد شد.

هفته نخست لیگ برتر متمرکز مردان، در تاریخ های ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان ماه با ۱۸ دیدار پیگیری شد و خوشبختانه پس از بازگشت تیم‌ها به شهرهای خود، هیچ موردی از ابتلای بازیکنان و کادر فنی به کرونا به فدراسیون گزارش نشده است که این موضوع، نشان‌دهنده رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری مسابقات و اسکان تیم‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار