پورمحمود: هدف فعالیتهای پرورشی انسان سازی و تعالی بخشی به رفتارهای آدمی است

تهران(پانا)- طاهره پورمحمود، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۷، از بازدید کلاس های مجازی درس تفکر و پژوهش در فضای مجازی و ثبت فعالیتها و بازخورد آن به دبیران و مدیران مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پورمحمود: هدف فعالیتهای پرورشی انسان سازی و تعالی بخشی به رفتارهای آدمی است

پورمحمود در گفتگو با پانا گفت: هدف درس تفکر و سبک زندگی را پرورش مهارتهای تفکر به منظور به کارگیری آن در زندگی روزمره است.
وی افزود: هدف نهایی تمامی فعالیت های پرورشی رسیدن انسان به تعالی است و تمام فعالیتهای پرورشی باید ما را دررسیدن به این هدف یاری کند. در حقیقت آموزش و پرورش وسیله ای برای تأمین مهارتهای زندگی به خصوص مهارتهای تفکر است. مهارتهایی که نه تنها به توانمند ساختن افراد در زندگی حال می اندیشند بلکه به توانمندی آنان جهت زندگی آینده نیز تأکید می ورزند. دانش آموزان با یادگیری این مهارت ها با تفکر و مطالعه به خود شناسی، خلاقیت و مهارت های کاربردی حل مسئله برای زندگی خویش دست می یابند.
پورمحمود در ادامه‌ افزود: در شرایط کنونی که حضور در مدارس فراهم نیست، دبیران توانمند تفکر و سبک زندگی با خلاقیت، مهارت و نشاط در فراهم کردن بستر های مناسب آموزش مجازی جهت انتقال مفاهیم ارزشمند تفکر و سبک زندگی تلاشهای ارزنده ای انجام داده اند؛ که با بازدید از کلاس های مجازی توسط سرگروه تفکر منطقه، این فعالیتها به ثبت رسیده است و بازخورد آن به دبیران و مدیران مدارس انجام شده است. تولید محتوای مجازی و الکترونیکی دروس تفکر، شرکت در جشنواره، تهیه نمونه سوالات و مشارکت فعال در تبادل تجربه های تدریس در گروه های مجازی در بستر شاد از دیگر فعالیتهای دبیران تفکر و سبک زندگی است.
پورمحمود گفت: امید است تلاش و خلاقیت دبیران توانمند، با نشاط و پویا در آموزش مجازی در این مقطع از زمانی جهت پرورش و تربیت فرزندان این مرز و بوم همواره اثربخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار