آموزش شاد و مفرح به صورت پخش زنده در مدارس منطقه ۱۳

تهران(پانا)- علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۳ از تفاهم نامه بین شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۱۳ مبنی بر آموزش شهروندی شاد و مفرح برای دانش آموزان به صورت مجازی در شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش شاد و مفرح به صورت پخش زنده در مدارس منطقه ۱۳

این روزها کرونا محدودیت‌هایی برای جوامع و از جمله مدارس و محیط‌های یادگیری ایجاد کرده است. کرونا باعث شده تا نتوانیم به طور مطلوب دور هم جمع شویم و از کلاس های مورد علاقه استفاده کنیم اما امکانات دیگری را برای ما فراهم کرده است. اکنون افراد متخصص و برجسته می‌توانند از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و آموزش‌های متنوع و بانشاط خود را از طریق فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار دهند و در یادگیری و پر کردن اوقات فراغت اثر بخش باشند و این فضا فرصتی است برای سرگرم شدن، تفریح کردن و لذت بردن دانش آموزان که متعلق به آنان است.
امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به ظرفیت های موجود در فضای مجازی گفت: آموزش و پروش منطقه ۱۳ در تعامل با شهرداری منطقه، کلاس های متنوعی برای دانش آموزان مدارس منطقه در نظر گرفته که با هماهنگی معاونت پرورشی، سازمان دانش آموزی و مدارس منطقه در همه مقاطع به صورت دوره ای برگزار می شود. این کلاس ها در هر دوره در پنج مدرسه اجرا می شود که هم اکنون در حال برگزاری است.
وی اظهار کرد: مدرس مربوطه در ساعت و زمان مقرر توسط مدیر مدرسه به گروه کلاسی منتخب در شاد اضافه شده و آموزش لازم را به صورت مستقیم و پخش زنده انجام می دهد. دوره اول کلاسها در پنج مدرسه برگزار شده و با توجه به علاقه مندی دانش آموزان و درخواست های مکرر این کلاس ها در دوره های بعدی ادامه خواهد داشت.
امیری در پایان گفت: موضوعات کلاس ها آموزش شهروندی شامل؛ شیوه های زیبا سازی ساختمان و محله، آموزشهای بازی خانوادگی در دوران کرونا، اجرای زنگ های نشاط و بازی در راستای خلاقیت در خانه، آموزش ورزش در خانه با افراد خانواده، آموزش های تخصصی پسماند، آموزش مدیریت بحران در زمان وقوع، شیوه های ارتقای نمونه فضای سبز، کارگاه آموزشی ۱۳۷، اصول دوچرخه سواری، سبک زندگی سبز و احترام به طبیعت، چگونگی ایجاد کتابخانه در آپارتمان است که تشکیل کلاس و انتخاب موضوع براساس شرایط دانش آموزان اجرا می شود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار