مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد خبر داد:

دو سوم دانش آموزان محروم شهرستان اشتهارد صاحب گوشی و تبلت شدند

کرج (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد خبر داد دو سوم دانش آموزان محروم این شهرستان صاحب گوشی و تبلت شده اند که در مراحل قبلی نیز ۴۰ تبلت و گوشی هوشمند، به دانش آموزان محروم اشتهاردی اهدا شده بود.

کد مطلب: ۱۱۴۱۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دو سوم دانش آموزان محروم شهرستان اشتهارد صاحب گوشی و تبلت شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سید حسن شفیعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد گفت: به منظور رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان نیازمند و به همت بسیج سازندگی سپاه اشتهارد، مرکز نیکوکاری یاوران انقلاب، کمیته امداد، خیرین و صاحبان صنایع ۱۰۰ دستگاه تبلت به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان تهیه و به اداره آموزش و پرورش شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: در مراحل قبلی نیز ۴۰ تبلت و گوشی هوشمند، به دانش آموزان محروم اشتهاردی اهدا شده بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد اظهار کرد: در مجموع این اقدامات اکنون دو سوم یعنی بیش از ۶۴٪ دانش آموزان محروم این شهرستان که در ابتدای سال تحصیلی به آموزش های مجازی دسترسی نداشتند در کنار سایر شیوه های آموزش از آموزش های مجازی در شبکه شاد نیز بهره خواهند برد.

گفتنی است مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای دانش آموزان محروم به شماره حساب 0110769749001 و شماره کارت 6037997929700459 معرفی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار