سرگروه‌های درسی استان‌ها در تولید محتوای مجلات رشد مشارکت می‌کنند

تهران (پانا) - برای تأمین نظر مخاطبان و استفاده از ظرفیت‌های علمی سرگروه‌های آموزشی، برای نخستین بار سرگروه‌های درسی استان‌ها در تولید محتوای مجلات رشد مشارکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سرگروه‌های درسی استان‌ها در تولید محتوای مجلات رشد مشارکت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، محمدابراهیم محمدی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با اعلام این خبر گفت: اشاعه محتوای مجلات در بین فرهنگیان و سرگروه‌های درسی استان‌ها برای ارتقای دانش و مهارت‌های حرفه‌ای این عزیزان، از اهداف دیگر این مشارکت است.

وی درباره نقش مجلات رشد در دانش‌افزایی مخاطبان افزود: «این نشریات با سابقه بیش از نیم‌قرن و نیز با شمارگان نزدیک به 40 میلیون نسخه در سال، در دو گروه مجلات عمومی و تخصصی رشد منتشر می‌شوند. در گروه مجلات عمومی رشد می‌توان به مجلات دانش‌آموزی و مجلات عمومی بزرگسال (اختصاصی) اشاره کرد. دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در گروه مجلات عمومی 11 نشریه را به‌صورت ماهنامه (هشت شماره در سال) و در گروه مجلات تخصصی 19 نشریه را به‌صورت فصلنامه (سه شماره در سال) تولید و منتشر می‌کند. در بخش دانش‌آموزی، مجله‌های «رشد روشن» ویژه مخاطبان کم‌بینا و نابینا نیز منتشر می‌شوند. فصلنامه‌های رشد در حوزه‌های علوم انسانی، علوم پایه و فنی، با هدف ارتقای دانش، بهبود نگرش و اصلاح مهارت‌های حرفه‌ای معلمان، مدیران، مشاوران و مربیان مدرسه‌ها منتشر می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار