فروش اجباری کالا در ازای فروش روغن و سایر کالاها جرم است

نی ریز(پانا )- سازمان بازرسی و بازرسان اصناف همچنان پیگیر پرونده های احتکار روغن هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فروش اجباری کالا در ازای فروش روغن و سایر کالاها جرم است

پس از اعلام شکایت و نارضایتی مردم شهرستان نی ریز در خصوص اینکه مغازه داران و فروشندگان، روغنی برای فروش ندارند و یا اگر هم داشته باشند شرط فروش روغن را خرید دیگر کالاها و اقلام مورد نیاز مثل چای،برنج و... از مغازه خودشان قرار داده‌اند؛ پیگیر این موضوع از نهادهای نظارتی و تنظیم بازار شدیم.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان نی‌ریز در گفت و گو با با پانا گفت: برخی از شرکت‌های بزرگ تولید مواد غذایی شرط فروش روغن تولیدی خود را خرید سایر اقلام غذایی قرار داده‌اند که از طریق سازمان بازرسی و بازرسان اتاق اصناف کشور برای آنها پرونده تشکیل شده و موضوع در حال بررسی است و تاکنون مورد جریمه نیز قرار گرفته اند.

کوچکی در ادامه افزود: این موضوع روی فروشندگان و مغازه داران نیز تاثیر گذاشته و آنها نیز از مردم می خواهند که علاوه بر روغن، سایر اقلام مورد نیازشان را از همان مغازه خریداری کنند، در غیر اینصورت از روغن خبری نیست.

رئیس اداره صمت شهرستان نی ریز تاکید کرد: اینگونه شرط گذاری برای فروش کالا و هرگونه فروش بالاجبار جرم است و از شهروندان تقاضا می کنیم در صورت مشاهده با سامانه ۱۲۴ بازرسی و اتاق اصناف تماس بگیرند و گزارش خود را به ثبت برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار