رئیس اداره بهزیستی ورامین:

پژوهش محوری و توانمندسازی افراد، مهم‌ترین برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است

ورامین(پانا)- رئیس اداره بهزیستی ورامین از پژوهش محوری و توانمندسازی جمعیت هدف و استانداردسازی خدمات، همچنین استفاده از ظرفیت‌های فرابخشی به عنوان اهم برنامه‌های این حوزه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش محوری و توانمندسازی افراد، مهم‌ترین برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش اداره کل بهزیستی ورامین، اعظم هراتی رئیس اداره بهزیستی ورامین، همبستگی مسائل و آسیب‌های اجتماعی جامعه با بحرانهای امروز اقتصادی را بدیهی دانسته و از نقش مسائل ساختاری در فروپاشی اجتماعی یاد کرد.

او یادآور شد: حل معضلات اجتماعی راه حل اجتماعی دارد و با رویکردهای اجتماع محور و ساختار سازی‌های اجتماعی روند توانمندسازی و خدمت‌رسانی به جامعه هدف اثرات و خدمات بهینه‌تر و مثمرثمرتری خواهد داشت.

او نقش بهزیستی و امور اجتماعی بهزیستی را در تعدیل بی عدالتی و توزیع متوازن ثروت سرنوشت ساز خواند و در این برهه اهمیت خدمات اجتماعی را دوچندان دانست. از جریان وحدت به جریان خدمت و عدالت نام برد و وحدت را از پارامتراهای توسعه اجتماعی و تقویت کننده سرمایه اقتصادی و اجتماعی دانست.

او در ادامه اظهار کرد: پژوهش محوری و توانمندسازی جمعیت هدف و استانداردسازی خدمات همچنین استفاده از ظرفیتهای فرابخشی به عنوان اهم برنامه‌های این حوزه است.
در این مراسم رئیس بهزیستی ورامین از خدمات ارزنده خانم فرجی قدردانی کرده و طی حکمی آمنه یوسف‌پور را به‌عنوان کارشناس مسئول حوزه امور اجتماعی شهرستان منصوب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار