در گفت‌وگو با پانا

محمد نوری:باید به استقلال و محمود فکری زمان داد؛ استقلال مقابل فولاد شاداب نبود

دیاباته بازیکن تاثیرگذاری است اما برای فکری نظم مهم‌تر از همه چیز است

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال استقلال از هواداران این تیم درخواست کرد به محود فکری و تیمش فرصت دهند تا بتوانند خودنمایی کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد نوری:باید به استقلال و محمود فکری زمان داد؛ استقلال مقابل فولاد شاداب نبود

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پانا، درباره عملکرد استقلال مقابل فولاد خوزستان و حواشی این بازی گفت: « به نظرم بازی اصلا خوب نبود، توقع می‌رفت تیم استقلال بهتر بازی کند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. نقاط ضعفی در این بازی وجود داشت که باید برای بازی‌های بعدی حتماً مرتفع شود. در خط هافبک ما بازیکن ساز نداشتیم و نبود علی کریمی در استقلال کاملاً حس می‌شد. مهاجمان هم به خوبی تغذیه نمی‌شدند و همین موضوع باعث شد که خط دفاعی ضریب اشتباهات زیادی داشته باشد. »

وی ادامه داد: « در صحنه‌ای که بازیکن کوتاه قامت فولاد خوزستان مقابل بازیکنان بلند قامت استقلال به گل رسید، نشان داد جایگیری و دقت لازم صورت نگرفته است، اگر بازیکنان به درستی مدیریت می‌شدند، شاید بهتر از این عمل می‌کردند. به هر حال من اعتقاد دارم بازیکنان شاداب نبودند، البته هنوز در هفته دوم به سر می بریم و باید فرصت دهیم تا تیم خودش را پیدا کند، از آن طرف کادر فنی هم عملکرد مناسبی نداشت. »

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: « متأسفانه تعویض‌ها زیاد خوب صورت نگرفت. باید کادر فنی در بازی‌های بعد روی نقاط ضعف بیشتر کار کند تا خط دفاعی مستحکمی داشته باشیم و در خط هافبک هم بازیکنان دوندگی قابل قبول و بازیکن سازی داشته باشند. من فکر می‌کنم اگر مهدی‌پور زودتر به زمین‌بازی می‌آمد شرایط بهتر بود. دیاباته هم باید زودتر به داخل زمین می‌آمد. با این حال باید زمان به استقلال و کادر فنی دهیم تا بتواند شرایط را مدیریت کند. »

نوری در مورد کنار گذاشتن شیخ دیاباته توسط فکری اظهار کرد: « دیاباته یکی از مهره‌های کلیدی و تعیین‌کننده تیم استقلال است و هواداران خیلی اصرار داشتند که او در ترکیب تیم بماند که به نظرم چنین خواسته آنها هم معقول بود، چرا که بازیکن قابل قبول است اما برای سرمربی نظم و انضباط حرف اول را می‌زند، شاید فکری صلاح دیده که این بازیکن به دلیل عدم تبعیت از دستورات او و بی‌نظمی که در بازی داشته به طور موقت کنار گذاشته شود. من به خوبی خصوصیات اخلاقی فکری را می‌شناسم او به هیچ عنوان به خاطر لجبازی این کار را نمی‌کند قطعاً مشکلی وجود داشته یا اینکه به فکری فشار زیادی آمده است. همه تیم ها آرزو دارند بازیکنی مثل شیخ دیاباته را در ترکیب خود داشته باشند امیدوارم که با ورود کمیته فنی پیشکسوتان استقلال این مشکل هم حل شود و دیاباته به زودی به ترکیب تیم برگردد. »

پیشکسوت استقلال در مورد حواشی کادرفنی و مسائلی که در این بازی به وجود آمد، اظهار کرد: « فکری یکی از بازیکنان قدیمی استقلال است که در این تیم بازی کرده و به خوبی می‌داند که شرایط تیم استقلال با همه تیم‌ها فرق می‌کند. مشکلات این تیم، نوع مدیریت آن و حتی حواشی استقلال با سایر تیم‌ها فرق می‌کند، بنابراین باید در وهله اول همه آنها را مدیریت کرد تا به تیم لطمه وارد نشود، قطعاً این حواشی آسیب‌پذیر است اما فکر می‌کنم باید در کنار فکری مشاوره‌های خوبی هم حضور داشته باشند تا زمانی که او از نظر شرایط روحی روانی به هم ریخته و به خاطر نوع بازی بازیکنان یا نتیجه به دست آمده به سرمربی فشار آمده کسی باشد تا او را آرام کند تا تیم ضرر نکند. »

وی اظهار کرد: « در حال حاضر شاکله اصلی تیم را داریم ۹۵ درصد تیم حضور دارند به شرایط خوب است بازیکنانم توانایی و قابلیت بالایی دارند ولی باید از نظر روانی آماده شوند با توجه به اینکه تازه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال هستیم این شوک به استقلال وارد شد تا از حواشی دور باشد همه در انتظار قهرمانی استقلال در لیگ هستند کادر فنی هم چنین نظری را دارد بنابراین باید همه با هم تلاش کنند تا این هدف محقق شود ضمن اینکه بازیکنان استقلال هم پول خوبی دریافت کرده‌اند به خاطر قراردادهایی که دارند و همچنین پیراهنی که بر تنشان هست باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا هواداران خوشحال شود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار