در آئین افتتاحیه طرح تحولی مدرسه خوانا؛

حاجی میرزایی: بسته تحولی خوانا، دانش آموزان را برای زندگی اجتماعی آماده می‌کند

تهران (پانا) ‌- وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاحیه طرح تحولی مدرسه خوانا بیان کرد بسته تحولی خوانا با تقویت چهار مهارت پایه زبانی و زندگی دانش‌آموزان را برای زندگی اجتماعی آماده می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: بسته تحولی خوانا، دانش آموزان را برای زندگی اجتماعی آماده می‌کند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاح طرح تحولی خوانا اظهار کرد: مهمترین ماموریت آموزش و پرورش، تربیت و پرورش انسانهایی است که بتوانند زندگی سالم، مستقل و شرافتمندی داشته باشند از آرمانهای خود دفاع کنند و روی پای خود بایستند و دستیابی به این ها مستلزم کسب مهارت هایی است که افراد را برای زندگی پیچیده امروز آماده می کند.

وی افزود: چهار مهارت پایه زبانی «خواندن، نوشتن، صحبت کردن وگوش دادن» ظرفیت انسان را در ایجاد تعاملات اجتماعی گسترش می دهد افراد به میزانی که بتوانند شنونده خوبی باشند و مقصود خود را به درستی بیان کنند و آنچه در ذهن دارند را به بهترین نحو بنویسند، در تعاملات اجتماعی موفق تر و دقیق تر خواهند بود و بسته تحولی خوانا در صدد آن است که این چهار مهارت پایه را در کودکان تقویت کرده و آنان را برای زندگی اجتماعی آماده می کند. دانش آموزان بیش از هر چیز نیازمند این هستند که خوب بخوانند و بنویسند، خوب گوش کنند و خوب صحبت کنند.

حاجی میرزایی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همت معاونت ابتدایی، معاونین آموزش ابتدایی استان ها، راهبران آموزشی، معلمین و آموزگاران عزیز و همه آنها که در حوزه گسترده آموزش ابتدایی تلاش می کنند بتوانیم شاهد افزایش این چهار مهارت کلیدی در دانش آموزان دوره ابتدایی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار