توزیع 110بسته معیشتی توسط هلال احمر نی ریز بین نیازمندان

نی ریز(پانا )- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نی ریزاز تهیه 110 بسته معیشتی از محل اعتبارات این نهاد برای توزیع بین آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 110بسته معیشتی توسط هلال احمر نی ریز بین نیازمندان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، مراد هدایت سرپرست فرمانداری ضمن حضور در سوله ورزشی هلال‌احمر و بازدید از روند آماده‌سازی بسته‌های حمایت معیشتی به نیازمندان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر سازمانی مردم نهاد است، گفت: این نیروها در بسیاری از حوادث و بحرانها نقش به سزایی در کاهش مشکلات، دردها و رنج های مردم داشته‌اند که جای تشکر دارد.
وی ادامه داد: امیدواریم این همت والا و همکاری مردم ولایت مدار با مسئولان در همه صحنه ها استمرار یابد تا از بحران ویروس کرونا عبور کنیم.
احمدی رئیس جمعیت هلال احمر نی ریز نیز در حاشیه این بازدید گفت: ارزش هر بسته معیشتی چهار میلیون ریال است که از محل اعتبارات جمعیت هلال احمر تهیه و بین آسیب دیدگان کرونایی و نیازمندان توزیع می شود.
وی ادامه داد: این بسته ها شامل مواد خوراکی ماکارونی، برنج، روغن، عدس، قند و چای و رب گوجه فرنگی است که در شهرستان توزیع می‌شود.
استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار