آغاز عملیات احداث 3 باب مجتمع آموزشی خیرساز در آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، مدرسه انسان جاوید را تربیت می‌کند و در واقع مدرسه یک ساختمان زنده و پویا است.

کد مطلب: ۱۱۳۹۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات احداث 3 باب مجتمع آموزشی خیرساز در آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز

فرهاد اسماعیلی در مراسم آغاز ساخت 3 باب مجتمع آموزشی خیرساز در آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز ، با اشاره به اینکه مدرسه کانون تربیت است گفت: به دنبال این هستیم تا فضا، تجهیزات و منابع ضروری و سخت افزای آموزش و پرورش را فراهم کنیم و به راهکارهای مطلوب در فرایندهای تعلیم و تربیت دست یابیم که همان رسیدن دانش آموزان به مراتبی از درجات حیات طیبه،بر اساس سند تحول بنیادین است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: دانش‌آموزان مانند روحی در کالبد مدرسه هستند و این روزها تشنه حضور فیزیکی در مدارس هستند که امیدواریم هر چه زودتر در دوران پسا کرونا شاهد حضور پررنگ دانش آموزان عزیز در مدارس باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس نیز در این مراسم گفت: این 3 باب مجتمع آموزشی در قالب 36 کلاس درس و در نقاطی که بیشترین کمبود فضای آموزشی احساس می شود ساخته خواهد شد.

سرافراز موصلی افزود: این فضاها از جمله فضاهای تخریبی شهر شیراز بود که توسط خیرین با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان احداث و ظرف مدت یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: هم اینک در سطح استان فارس قریب به 180 پروژه فعال صد در صد خیرساز یا مشارکتی در حال اجراست که از این تعداد 60 پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می گیرد.

رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز نیز در این مراسم گفت: مجتمع آموزشی 12 کلاسه نور هدایت مقطع ابتدایی در بلوارچمران خیابان ابیوردی 2 با طراحی نوین و رویکرد مدرسه سبز در 3 طبقه در زمینی به مساحت 2 هزار و 855 متر مربع و 2 هزار و 470 مترمربع زیربنا و با امکاناتی از جمله آزمایشگاه، کارگاه کامپیوتر خلاقیت ، کتابخانه، نمازخانه، اتاق های اداری و سالن اجتماعات چند منظوره ساخته می شود.

بهروز پرنیان در تشریح دیگر پروژه های احداثی افزود: دبیرستان 16 کلاسه متوسطه دوره دوم حاج مجید یقطین در خیابان سمیه در زمینی به مساحت 3 هزار و 203 مترمربع و زیربنای 2 هزار و 603 متر مربع در 3 طبقه با امکاناتی شامل اتاق های اداری، نمازخانه، کارگاه، آموزشگاه سمعی بصری ، سالن آمفی تئاتر و آسانسورساخته خواهد شد.

او ادامه داد: آموزشگاه 9 کلاسه شهید عباس حیدری نیز در شهرک جوادیه در زمینی به مساحت 3 هزار و 203 مترمربع و با زیربنای هزار و 413 مترمربع در 2 طبقه با امکاناتی شامل اتاق های اداری، کارگاه خلاقیت،کتابخانه، سمعی بصری و فن آوری، سالن اجتماعات و نمازخانه احداث می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار