مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دختران امروز برگزار می شود

بوشهر(پانا)_ مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دختران امروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دختران امروز برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، لیلا ناظرزاده اظهار کرد: اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دختران امروز با شعار "دختران ، خانواده ، گذر از کرونا" برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره ویژه دانش‌آموزان دختر و در رشته های عکاسی و فیلم کوتاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دانش آموزان دوره تحصیلی ابتدایی می توانند در رشته عکاسی و دانش آموزان دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم در رشته های عکاسی و فیلم کوتاه در این جشنواره شرکت کنند.

ناظرزاده ادامه داد: دانش آموزان علاقه مند به فیلم کوتاه می توانند آثار خود را در قالب مستند، داستانی، نماهنگ و پویانمایی تهیه کنند.

مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: تقویت نقش دختران در ایجاد فضای بانشاط و سرشار امید در خانواده ، هویت یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش آموز ، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پساکرونا هدف این جشنواره است.

ناظرزاده با اشاره به اینکه جشنواه عیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می شود، عنوان کرد: دانش‌آموزان دختر می‌توانند با عضویت در کانال دبیرخانه جشنواره در شبکه شاد به آدرسID@dokhtaraneemroozz آثار خود را ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار را ۱۷ دیماه ۹۹ اعلام کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام زن و مادر برگزار می‌شود.

ناظرزاده در پایان با بیان اینکه دانش آموزان دختر بوشهری در این جشنواره ملی مشارکت کمی داشته‌اند، اظهار کرد: از همه دانش آموزان هم استانی دعوت می کنم تا با شرکت ر این جشنواره ملی، زمینه شکوفایی استعداد خود را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار