معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

جلسه راهکارهای اجرایی طرح ایران مهربان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی برگزارشد

تهران(پانا)- جلسه طرح (ایران مهربان ) با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ، معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان تهران برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه راهکارهای اجرایی طرح ایران مهربان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی برگزارشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در تشریح این خبر گفت: هدف از تشکیل این جلسه، بررسی راهکارهای اجرایی طرح (هرکارمند حامی یک فرزند معنوی) با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) بود که این اداره کل با استقبال از طرح مذکور آمادگی خود را در جهت همکاری در این زمینه اعلام کرد.

او کمک‌های مادی و معنوی به ایتام را از جمله فضایل اخلاقی و انسانی فردی دانست و افزود: پذیرش مسئولیت اجتماعی و نهادینه شدن فرهنگ نوع‌دوستی در جامعه می‌تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع نماید .

بهارلو با اشاره به جزئیات این طرح اظهار کرد: در این طرح هر کارمند می تواند با اختصاص قسمتی از حقوق خود به صورت ماهیانه به خانواده یا یک فرزند یتیم مشارکت کند که در این صورت با دریافت شماره حساب، ماهیانه هر مبلغی را که در توان دارد به فرد مددجو کمک نماید .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه به صورت تجمیعی نیز می توان در این طرح مشارکت نمود، تصریح کرد: در این صورت مبلغ مورد نظر توسط اداره از حقوق همکار کسر و به حساب مددجو واریز می‌شود .

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان با اشاره به ثواب اخروی این حرکت ارزشمند و انسانی خاطرنشان کرد: امیدواریم همکاران محترم با مشارکت خوب در این طرح بتوانند بخش کوچکی از نیازهای این مددجویان را مرتفع نمایند و قطعا چنین حرکت انسانی تاثیرات مثبتی بر سلامت روح و روان خود فرد نیز به همراه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار