معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

برای تولید محتواهای علمی، موثر و تاثیرگذار سیاست‌گذاری شود

تهران(پانا)- جلسه کمیته مشاوره خانواده اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به ریاست معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برای تولید محتواهای علمی، موثر و تاثیرگذار سیاست‌گذاری شود

یوسف بهارلو در جلسه کمیته مشاوره خانواده گفت: چارت کمیته مشاوره خانواده استان باید تقویت شود و با استفاده از متخصصین و افراد صاحب‌نظر در این حوزه در جهت تولید محتواهای علمی، موثر و تاثیرگذار برای خانواده‌ها، سیاست‌گذاری‌های لازم صورت گیرد.

او با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات آموزش خانواده در وضعیت کنونی جامعه و استرس‌های ناشی از بیماری کرونا گفت: در برگزاری جلسات آموزش خانواده باید اولیا از نظر سطح دانش و تحصیلات سنجیده و باتوجه به وضعیت آنان، دوره‌های آموزش خانواده و محتواهای الکترونیکی به گونه‌ای جذاب، کاربردی و بر اساس نیازهای جامعه برنامه‌ریزی و طراحی شود.

بهارلو افزود: این آمادگی وجود دارد تا با اختصاص یک در صد از درآمدهای اختصاصی کل استان و ایجاد قرارداد با صدا و سیما در جهت تولید محتواهای الکترونیکی مورد تائید سیستم تعلیم و تربیت گام‌های اساسی برداشته شود.

در ادامه محمد تیمورزاده سرپرست اداره انجمن اولیا و مربیان استان و دبیر کمیته در این جلسه با اشاره به وظایف و اهداف کمیته مشاوره خانواده استان گفت: اتاق ضبط و تولید محتوا در هر منطقه برای استفاده تمامی واحدها در دستور کار قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار