جهانگیری مصوبه ایجاد 186 پست سازمانی جدید در وزارت ارشاد را ابلاغ کرد

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری دو مصوبه صدور مجوز ایجاد پست‌های سازمانی جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اختصاص اعتبار به سازمان اورژانس کشور را ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری مصوبه ایجاد 186 پست سازمانی جدید در وزارت ارشاد را ابلاغ کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیئت دولت، ‌اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری، مصوبه مربوط به صدور مجوز برای ایجاد پست‌های سازمانی جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ابلاغ کرد. هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۱ آبان ۱۳۹۹، با ایجاد ۱۸۶ پست سازمانی جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت کرد.

ضرورت ایجاد تحول ساختاری به منظور مواجهه فعالانه با تحولات فضای مجازی و همچنین الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تدوین سند تحول سازمانی حوزه فرهنگ با هدف بررسی و رصد محتوای فرهنگی و هنری در فضای مجازی، فرهنگ‌سازی و ارتقای سواد رسانه‌ای و نیز کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری دیجیتال، از مهم‌ترین دلایل اتخاذ تصمیم مذکور توسط دولت است.

اختصاص اعتبار به سازمان اورژانس کشور

همچنین با امضای معاون اول رئیس‌جمهوری، مصوبه مربوط به اختصاص اعتبار به سازمان اورژانس کشور ابلاغ شد. در جلسه هیئت وزیران مورخ ۱۸ آبان ۱۳۹۹، اعضای دولت با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای به سازمان اورژانس کشور با هدف ارایه بهینه خدمات اورژانس هوایی به هموطنان در سراسر کشور و نیز بیمه بدنه بالگردهای نیروهای مسلح، موافقت کردند.

همچنین به موجب مصوبه فوق، وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور موظفند ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام عملیات مذکور، گزارش عملکرد اعتبار فوق را هر سه ماه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار