باحضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش؛

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مراسم تودیع و معارفه‌ مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با حضور در این مراسم از تلاش همه همکاران تقدیر و تشکر کرد و گفت: پست‌ها امتحان داشته‌ها و دارایی‌ها و ابزار آزمون ما هستند که باید در حفظ آنها نهایت تلاش را داشته باشیم. اگر مسئولیت‌ها با نگاه الهی همرا باشند نعمت و اگر با نگاه خداوند همراه نباشند ممکن است به نقمت تبدیل شوند.

کاظمی افزود: امروز جهاد معلمین آموزش و پرورش از جهاد نیروهای سلامت کمتر نیست، بلکه یکی از فعالیت های برجسته در کنار فعالیت‌های آنهاست. سختی‌های کار معلم پیچیده‌تر شده است و علاوه بر فعالیت‌های آموزشی باید به حوزه پرورشی و تربیتی توجه ویژه داشته باشد. امروزه تربیت از آسیب‌پذیری بیشتری برخوردار است، اما معلم باید به این نکته توجه کند.

کاظمی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های رفیعی گفت: رفیعی یک معلم باتجربه و فرهیخته‌ای است که کارهای ارزشمندی در حیطه مدیریت انجام داده است. پست‌های ثابت مدیریت تعیین کننده‌ توانمندی نیست، بلکه می‌توان با تغییر پست مدیران و انتصاب آنها درجایگاه‌های دیگر از توانمندی‌های آنها استفاده کرد.

کاظمی در ادامه به مظفری مدیرکل جدید آموزش و پرورش تبریک گفت و افزود: مظفری چهره‌ آشنای آموزش و پرورش استان بوده و دارای تجربه و دانش مدیریتی در حوزه‌های مدیریت است.

کاظمی همچنین افزود: مظفری هم به کار آموزش و پرورش آشنا بوده و هم می‌تواند سرمایه خوبی برای آموزش و پرورش استان باشد.

رفیعی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان در ادامه این مراسم با اشاره به حدیث معروف حضرت علی گفت: مدیریت برای طعمه و کسب درآمد نیست، بلکه امانتی است که در هر زمان دست فرد خاصی بوده و پس از اتمام آن زمان باید به صاحب آن برگردانده شود و مسئولیت را در نظام علوی امانتی برای خدمت بهتر عنوان کرد.

رفیعی افزود: ارج و ارزش انسان به صندلی‌های مدیریت نیست، بلکه به ارزش کار و فعالیتی است که انجام می دهد. در شرایط حساس و بحرانی این پست را تحویل گرفتم و با برنامه مداری و تمرکز بر اجرای سند تحول برنامه های خود را پیش بردم. در جلسه های شوراهای اسلامی شهرها و روستاها شرکت کردم و با تشکیل حلقه های بهبود کیفیت فعالیت ها را با جدیت بیشتری دنبال کردم.

وی با اشاره به فعالیت ها و دستاوردهای دوره فعالیت خود گفت: در طی دوره مدیریت خود توفیقاتی از جمله رشد ۳۰۰ درصدی آموزش معلمان، کسب بودجه از ارگانهای دیگر، ثبت رایگان اسناد و کسب 5 درصد از درآمد شهرداریها از جمله این فعالیتها بوده‌اند.

رفیعی در پایان جلسه ضمن تبریک به مدیر کل جدید از او درخواست کرد که طرح‌های نیمه کاره از جمله مجموعه‌ رفاهی طارم، موزه آموزش و پرورش و استخر فرهنگیان را کامل کند.

شایان ذکر است در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رفیعی، ابلاغ مدیر کل جدید آموزش و پرورش به وی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار