لونی: مدیران مدارس باید برای این بحران برنامه ای هدفمند داشته باشند

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در نشست هم اندیشی مدیران مدارس متوسطه دوره اول پسرانه، مدیریت خلاق و درایت مدیران را راهگشای مسائل و مشکلات آموزشی در این برهه زمانی دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۷۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
لونی: مدیران مدارس باید برای این بحران برنامه ای هدفمند  داشته باشند

نشست مدیر و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه چهار با مدیران مدارس پسرانه بخش چهار در دبیرستان نوجوانان برگزار شد.

نشست هم اندیشی مدیران مدارس متوسطه دوره اول پسرانه بخش چهار با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، شهاب روزبهانی، معاون آموزش متوسطه و مرضیه قنبری، کارشناس مسوول آموزش متوسطه اول با رعایت پروتکل های بهداشتی در دبیرستان نوجوانان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با هدف تحلیل نتایج امتحانات سال تحصیلی 99 - 1398 برگزار شد، روزبهانی، معاون آموزش متوسطه ضمن ارائه گزارشی از تحلیل نتایج امتحانات سال گذشته اظهار کرد: اهمیت به روز بودن و داشتن سواد رسانه ای دبیران و مدیران اکنون بیش از گذشته احساس می شود همچنین رصد مستمر و پیگیری بحث آموزش مجازی دانش آموزان جز برنامه روزانه و منظم مدیران باشد.

در ادامه لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با تاکید بر اینکه امسال سخت ترین سال تحصیلی را در پیش داریم تصریح کرد: مدیران مدارس باید برای این بحران برنامه ای هدفمند،خلاق و متناسب با شرایط زمان داشته باشند و تمام برنامه های مدیران در جهت ارتقای کیفیت آموزشی باشد.

لونی ادامه داد: مدیران مدارس راهبران آموزشی و بهترین تصمیم گیرنده برای مدارس هستند و لازم است ضمن آسیب شناسی و تحلیل روند آموزشی مدارس خود به دنبال بهترین راه حل برای رفع مشکلات باشند قطعا مدیریت خلاق در این برهه زمانی معنا پیدا می کند و درایت مدیران راهگشای مسائل و مشکلات آموزشی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار