مدیریت و نظارت دوعامل مهم برای موفقیت یک سازمان است

کاشان (پانا) - فرماندار کاشان گفت: مدیریت و نظارت به عنوان دو عامل مهم برای موفقیت یک سازمان است ضمن آنکه تداوم مدیریت نیز یک عامل بسیار موثر است که این عوامل در سازمان بیمه سلامت کاشان رعایت شده و این سازمان در کشور مطرح است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت و نظارت دوعامل مهم برای موفقیت یک سازمان است

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان علی اکبر مرتضایی در دیدار از مدیریت بیمه سلامت شمال استان اصفهان اظهار کرد: کسب رتبه برتر استان اصفهان، قابل تقدیر است و نشانه عملکرد کارکنان این سازمان است.

مرتضایی تاکید کرد: خدمات، اقدامات و برنامه های سازمانی بیمه سلامت ایرانیان به عنوان یک سازمان موفق در سطح شهرستان، باید بطور مداوم برای مردم تبیین شود و بهترین راه اطلاع رسانی به شهروندان، استفاده از ظرفیت رسانه های محلی و رادیو کاشان است.

مدیر بیمه سلامت شمال استان اصفهان نیز گفت: مهمترین دستاورد سازمان بیمه سلامت، توسعه خدمات پایه سلامت به ویژه توسعه پوشش خدمات درمانی در مناطق محروم و اقشار آسیب پذیر و کاهش مخاطرات در زمان وقوع حوادث و حفاظت مالی از بیمه شدگان است.

مسلم آشوری اظهار کرد: نسخه الکترونیک یکی از بارزترین مصادیق پرونده الکترونیک سلامت است که با مشارکت بیش از 70 درصد پزشکان بخش خصوصی و 50 درصد بخش پاراکلینیک در استان است که یکی از توقعات مردم در راستای شفافیت، ارائه سریع خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه محقق می شود.

وی تصریح کرد: پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد دولتی و خصوصی به مبلغ 540 میلیارد ریال تا پایان سال 98 و پرداخت مبلغ 920 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی کاشان بابت بیمه شدگان تحت پوشش بیمه روستایی و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت تا پایان سال 98 از مهمترین اقدامات بیمه سلامت است.

وی افزود: راه اندازی سامانه اسناد الکترونیک در بیمارستان های دولتی و خصوصی، اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، راه اندازی سامانه استحقاق سنجی، پاسخگویی شبانه روزی از طریق سامانه 1666 از دیگر خدمات بیمه سلامت در منطقه کاشان است.

وی تصریح کرد: صدور 12 هزار و 297 دفترچه رایگان برای بیماران خاص و اقشار آسیب پذیر و انجام حدود 50 هزار عملیات بیمه گری در صندوق های کارکنان دولت، سایراقشار، بیمه ایرانیان، روستائیان و شهر های کمتر از بیست هزار نفر جمعیت از دیگر اقدامها و خدمات بیمه سلامت بوده است.

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان گفت: 90درصد هزینه های بستری و 70درصد خدمات سرپائی از جمله موارد سی تی اسکن ،آزمایش،و داروهای مصرفی بیمه شدگان مبتلا به کرونا توسط سازمان بیمه سلامت پرداخت می گردد.

آشوری گفت: متاسفانه 296 از شهروندان بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت در حوزه شمال اصفهان اشاره کرد و گفت تمام بیماران خاص شامل(هموفیلی،تالاسمی،کلیوی ،ام اس، دیالیزو پیوند کلیه ) که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای باشند به صورت رایگان از بیمه سلامت دفترچه دریافت و از خدمات بستری و سرپایی استفاده می نمایند

در راستای بازدیدهای سرزده فرماندار از دستگاه های اجرایی ، علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان به همراه رییس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری از سازمان بیمه سلامت شمال استان - کاشان دیدار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار