وضعیت کرونا در شهرستان کاشان بسیار نگران کننده است

کاشان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان اعلام کرد وضعیت بیماری کرونا در شهرستان کاشان وخیم و بسیار نگران کننده شده و به لحاظ شاخصهای تعداد بستری و تست های مثبت کرونا در جمع شهرستان های اول کشور است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت کرونا در شهرستان کاشان بسیار نگران کننده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان، عباسعلی قپانی پور در ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: باید از تجربه دو ماه اول شیوع کرونا استفاده کنیم و یک دل، هماهنگ و مصمم با اجرای دقیق محدودیت ها برای گروه شغلی 2و3و4 ویروس کرونا را در شهرستان مهار کنیم.

وی افزود: مشاهدات میدانی حاکی از آن است که برخی از شهروندان متاسفانه به مرز بی تفاوتی رسیده اند و دستورالعمل ها را رعایت نمی کنند و این بسیار نگران کننده است، زیرا ویروس کرونا با کسی شوخی و تعارف ندارد.

رییس کمیته اجتماعی ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا کاشان تصریح کرد: مسوولان باید در نظارت و برخورد با قانون شکنان قاطعانه رفتار کنند تا حس بی تفاوتی به جامعه القا نشود. الگوی همه ما مقام معظم رهبری است که با رفتار خود و توصیه هایشان بر رعایت و نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل ها تاکید دارند.

وی گفت: آثار رعایت نکردن دستورالعمل ها در تعداد بیماران در بیمارستان، منزل و فوتی های روزانه کاملا مشهود است. همه باید به رعایت پروتکلها پایبند باشیم و احترام بگداریم تا جان خود و همشهریان حفظ شود.

وی تصریح کرد: از اوضاع معیشتی مردم اطلاع کامل داریم ولی وضعیت بیماری کرونا اسفناک است و همانگونه که باید پاسخگوی معیشت باشیم در صیانت از جان آنها نیز وظایف سنگین تری بر عهده داریم.

وی افزود: در روزهای آغاز درگیری با کرونا با وجود اینکه دستورالعمل ها منشا شهرستانی داشت ما با قوت عمل کردیم و نتیجه گرفتیم و اکنون پشتوانه ملی اجرای محدودیت ها برای مشاغل ضروری، یک فرصت طلایی است که باید با عزم عمومی برای بهبود وضعیت شهرستان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: همیشه برای برخی افراد بهانه هایی وجود دارد اما اطلاع رسانی عمومی از رادیو و رسانه های محلی انجام شده و کیفیت اجرای محدودیت های مشاغل غیر ضروری به اداره ها نیز ابلاغ شده است، از این رو محدودیت ها اجرا شده و دستگاه های مرتبط بر آن نظارت می کنند.

قپانی پور، همکاری همه شهروندان را خواستار شد و تاکید کرد: چنانچه محدودیت ها با دقت رعایت نشود علاوه بر تمدید بازه زمانی، اوضاع رو به وخامت بیشتر خواهد گذاشت و با شیوع بیماری شاهد روزهای بدتری خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار