مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

والدین، نوآموزان خود را در دوره پیش دبستانی رایگان و مجازی ثبت‌نام کنند

کرج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از والدین خواست تا فرزندان خود را که در مدارس پیش دبستانی نام نویسی نکرده اند، در طرح آموزش مجازی و رایگان نوآموزان (دوره پیش دبستانی) ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
والدین، نوآموزان خود را در دوره پیش دبستانی رایگان و مجازی ثبت‌نام کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی با بیان اینکه آخر آبان ماه آخرین فرصت ثبت نام در طرح آموزش مجازی و رایگان نوآموزان (دوره پیش دبستانی) است گفت: بر اساس سند تحول بنیادین، پیش دبستانی جزو آموزش رسمی است و برای رشد تحصیل دانش آموزان ضرورت دارد، هر چند گذراندن دوره پیش دبستانی اجباری نیست اما هر چه این مقطع جدی تر گرفته شود به افزایش کیفیت آموزش در مدرسه کمک می‌کند.
وی اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و نگرانی خانواده‌ها از حضور فرزندانشان در کلاس‌ها بسیاری از نوآموزان در دوره پیش دبستانی ثبت نام نکردند که بر همین اساس وزارت آموزش و پرورش، آموزش نوآموزان بازمانده از تحصیل را از طریق فضای مجازی بر بستر شبکه شاد و به صورت رایگان در دستور کار قرار داد.
قاسمی یادآور شد: در این طرح کودکان پنج سال تمام متولد اول مهر ۹۳ لغایت اول مهر ۹۴ می‌توانند ثبت نام کنند و این فرصت برای کسانی است که تاکنون در دوره پیش دبستانی ثبت‌نام نکردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان تاکید کرد: خانواده‌ها به منظور ثبت نام نوآموزانشان به نزدیک ترین مدرسه دولتی منطقه سکونت خود مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار